Biznes przenosi się do sieci – ta teza ma potwierdzenie w wynikach najnowszego badania dotyczącego polskiego rynku e-marketingu, które przeprowadził WhitePress. Średnio aż 60 proc. budżetów marketingowych polskich firm przeznaczane jest na działania online. Za to dla 19 proc. badanych przedsiębiorstw sieć jest jedynym miejscem, w którym lokują swoje budżety marketingowe.
Wyniki naszego najnowszego badania potwierdzają, tezę mówiącą o tym, że marketing przenosi się do sieci i jest do zjawisko, które będzie przybierać na sile. Marketing staje się bardziej online, a przedsiębiorcy chcą budować swój wizerunek przede wszystkim w internecie. Polskie firmy już dziś wydają znaczne części budżetów reklamowych na promocje w mediach społecznościowych, SEO i SEM oraz content marketing. Niedługo w czołówce powinien znaleźć się video marketing a z czasem również wzrośnie rola influencerów – komentuje Paweł Strykowski, CEO WhitePress.
Bardzo ciekawe dane statystyczne. Dzięki za wyświetlenia tematu. 😉