Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Mój Empik z kolejnym rekordem

Dwa miliony uczestników w niespełna dziesięć miesięcy – to nowy rekord programu Mój Empik. O sukcesie Mojego Empiku świadczą również 42% udział transakcji z kartą w ogólnej sprzedaży, wysokie wskaźniki otwieralności personalizowanej komunikacji mailowej czy dziesięć tysięcy książek przekazanych bibliotekom szkolnym.

Kim są uczestnicy pierwszego uczącego się programu lojalnościowego w Polsce? Aż 70% z dwóch milionów odbiorców stanowią kobiety, blisko 80% to osoby do 40. roku życia, a 190 tysięcy osób korzysta z programu poprzez aplikację mobilną.

Przedstawiciele Empiku nie kryją zadowolenia z imponującego poziomu rekrutacji i podkreślają, że w tak krótkim czasie Mój Empik zdobył zaufanie i stał się jednym z najpopularniejszych programów lojalnościowych w Polsce. Atrakcyjne promocje, trafione rekomendacje – takie benefity z uczestnictwa najczęściej wymieniają sami posiadacze karty.

– Aktywności naszych klientów potwierdzają, że program jest dla nich użyteczny, a na tym najbardziej nam zależało. Uczestnicy Mojego Empiku pozytywnie reagują na kierowane do nich rekomendacje nowości wydawniczych, a także tytułów proponowanych na podstawie ich wcześniejszych transakcji. Często decydują się na ich zakup – mówi Mira Dobek, dyrektor marketingu Empiku.

Program Mój Empik, poza oferowaniem korzystnych rabatów i promocji, indywidualnych rekomendacji dopasowanych do upodobań odbiorcy, pełni też rolę informatora kulturalnego. Promuje najciekawsze wydarzenia lokalne – zarówno w salonach Empik, jak i poza nimi, często z dodatkowymi ofertami promocyjnymi i konkursami dla klientów.

 – W naszych dalszych działaniach będziemy koncentrować się na budowaniu wiedzy o klientach i doskonaleniu personalizacji tak, by rekomendować klientom jak najlepiej dobraną ofertę. Planowane są nowe, bardzo atrakcyjne promocje na różne kategorie produktów tak, aby każdy znalazł coś ciekawego dla siebie – mówi Barbara Fitał, menadżer ds. programu lojalnościowego w Empiku.

Mój Empik ma również wymiar społeczny. Uczestnicy programu przyczyniają się do zapełniania półek bibliotek i wspierania rozwoju czytelnictwa wśród dzieci. Na początku 2017 roku pierwsze 10 placówek wyłonionych w konkursie internetowym otrzymało od Empiku po tysiąc wybranych książek. Kolejna edycja akcji i przyjmowanie zgłoszeń od bibliotek szkolnych z całej Polski startuje już we wrześniu.

Program Mój Empik wystartował w sierpniu 2016 roku i po 100 dniach zapisało się do niego aż milion osób. Program jest całkowicie bezpłatny i daje uczestnikom wiele korzyści. W salonach i na stronie internetowej są dostępne atrakcyjne oferty rabatowe dla wszystkich posiadaczy karty –  zarówno tej plastikowej, jak i mobilnej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *