Agencja click community zamyka rok z kolejnym zadowolonym klientem. Do portfolio dołączyła firma BRS.
BRS (Banking Retail System) to spółka zajmująca się pośrednictwem finansowym. To innowacyjne połączenie procesów biznesowych przy wsparciu aplikacji BRSonline® oraz doświadczonego zespołu analityków kredytowych. System ten ma w pełni zaoszczędzić czas, który trzeba poświęcić na wypełnianie wniosków kredytowych.
Gdy mówimy o firmach związanych bezpośrednio ze świadczeniem usług, nie można pominąć najważniejszej kwestii w social media, czyli dbałości o relację z klientem oraz budowania zaufania do marki. Dla nas, te dwie płaszczyzny są priorytetem. W mediach społecznościowych stawiamy również na branżowe profile BRS w serwisach GoldenLine i LinkedIn. To pozwala na wykreowanie pozycji eksperckiej oraz wyjście do potencjalnych pracowników– mówi Jagoda Kaczmarek, Social Media Specialist w click community.
BRS rozpoczęło współpracę z click community w październiku. W zakres umowy wchodzi komunikacja marketingowa w tym: Facebook oraz LinkedIn.