w ,

50 masek Deadpoola – chwytliwa kampania w social mediach

50 masek deadpoola - chwytliwa kampania w social mediach

O kampanii promującej premierę filmu Deadpool mówi się coraz więcej. Dlaczego? Bo jest szalona, mocna i przewrotna. Dokładnie taka, jak postać głównego bohatera promowanego obrazu.

To mógłby być kolejny film o superbohaterze, pełen niesamowitych walk, trudnych wyborów moralnych, wielkich czynów i bolesnych porażek. Niestety, będzie inaczej, bo sam Deadpool to postać mocno wykraczająca poza schematy. Tytułowy bohater jest tak przerysowany, jak to tylko możliwe. Gdy scenarzysta Fabian Nicieza przedstawił go po raz pierwszy w 1991 roku, był okrutnym wrogiem X-Menów. Przez kolejne lata przeszedł ewolucję i stał się antybohaterem.

Oprócz tego, że Deadpool jest niezniszczalny (i paskudnie oszpecony), jest też obsceniczny, wyszczekany, okrutny i szalenie inteligentny. Film o jego przygodach trafi do kin na dwa dni przed walentynkami, a osoby odpowiedzialne, za strategię promocyjną już od kilku miesięcy skutecznie grają najróżniejszymi konwencjami (z tym, że im bliżej premiery, tym robi się weselej).

W ubiegłym roku na oficjalnym fanpage`u filmu zaprezentowano sporo zabawnych materiałów graficznych – od zdjęcia dzielnego Deadpoola odbierającego poród, przez plakaty, na których wygina się jak lolitka, po ulotki pisane podłym fontem.

Deadpool3

Przed świętami Deadpool napisał czerwoną kredką list do Świętego Mikołaja, a gdy za pasem były egzaminy, przywdział do zdjęcia sweterek godny zagubionego ucznia koledżu. Jakby tego było mało, w połowie grudnia wśród wielu materiałów wideo pojawił się ten wyjątkowy, milusi i bardzo świąteczny trailer z choinką w tle.

Kiedy wydawało się, że autorzy kampanii niczym już nie zaskoczą widzów… przydarzyło się to:

12377556_952517611508912_8733689192915615666_o

12418803_952517654842241_1877827596594590822_o

Deadpool

Seria plakatów utrzymanych w konwencji “romantyczny film, idealny na walentynki” to najbardziej podstępny z możliwych pomysłów. Owszem, wątek miłosny w życiu Deadpoola ma niebagatelne znaczenie, ale każdy fan (i fanka) komiksów i ich ekranizacji wie doskonale, jak zabawnie będzie zaciągnąć drugą połówkę na “walentynkowy seans” z cudownym filmem, który w rzeczywistości będzie wyglądał tak:

A tu pozostałe materiały promocyjne. Przyznacie, że to odważny pomysł na reklamowanie takiego filmu.

Deadpool8sexy

Deadpool4sweterek

Deadpool9knitted

Deadpool6plan

Deadpool8sexy2

Deadpool_daddy

Netizens nowym partnerem technologicznym H+K Strategies

Agencja click community zamyka rok z kolejnym zadowolonym klientem

Agencja click community zamyka rok z kolejnym zadowolonym klientem