Lotniska, dworce, wielkomiejskie biurowce – to tylko kilka miejsc, w których Whirlpool promuje nową linię lodówek Supreme NoFrost. Towarzyszą temu liczne działania ambientowe i kampania reklamowa. Tym razem, od czerwca do lipca marka zadba o zdrową dietę pracowników stołecznych korporacji, do których rano trafią świeże kanapki. Akcja prowadzona jest pod hasłem „Wgryź się w temat świeżości”. Za opracowanie koncepcji odpowiada agencja Albedo, za działania PR-owe agencja 38 PR & Content Communication.
W okresie 1 czerwca – 6 lipca w windach kilkudziesięciu największych w Polsce biurowców umieszczone zostały plakaty i naklejki reklamowe Odkryj najwyższy poziom świeżości prezentujące walory lodówek Whirlpool. Z kolei do prawie 100 biurowców w Warszawie zostanie dostarczonych aż 75 000 kanapek umieszczonych w charakterystycznych obwolutach marki Whirlpool. Kanapki to nie tylko pełnia smaku, zdrowia i świeżości, ale także okazja do wygrania przenośnych lodówek i co tydzień lodówki Supreme No Frost. Akcja realizowana jest pod hasłem Wgryź się w temat świeżości.
Wszystkie działania mają na celu promocję nowej linii lodówek z technologią Supreme No Frost, która gwarantuje wydłużoną świeżość przechowywanego jedzenia bez wysuszania.