Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Agencja reklamowa Dziadek do orzechów z okazji Dnia Dziadka wydała książkę dla dzieci

Nowa kampania wizerunkowa agencji Dziadek do orzechów przekonuje, że warto sięgać poza horyzont i realizować swoje marzenia. A wszystko to w formie wierszowanej bajki dla dzieci zatytułowanej “Fotel dziadka”.

“Fotel dziadka” to książka dla dzieci, która opowiada o sile marzeń. Główny bohater książki, tytułowy fotel, zachęcony przez codzienne, barwne i niesamowite historie, które dziadek opowiada swoim wnukom, zaczyna wierzyć w nieznany sobie świat i postanawia sprawdzić istnienie zupełnie nowej rzeczywistości znajdującej się poza pokojem, w którym mieszka. Wbrew niedowierzaniu i szyderstwom ze strony innych mebli znajdujących się w pokoju, fotel dziadka postanawia opuścić dom i tym samym zaczyna spełniać swoje marzenia.

czytaj:   Dziadek do orzechów chce zwrócić na siebie uwagę Maspexu

(…) ,,W tym świecie dobrych rzeczy
Jest bardzo, bardzo wiele.
A najlepszą z nich jest to,
Że są w nim marzyciele.” (…)

– Postanowiliśmy stworzyć kampanię dla wszystkich marzycieli, zanim każdy z nich zostanie dziadkiem. Dzień Dziadka to święto wszystkich dziadków, a w związku z tym, że dziadek ten występuje także w nazwie i logo naszej agencji – to święto jest również nasze. Kampania Fotel Dziadka to zaproszenie do spełniania marzeń. – mówi Katarzyna Szybowska, copywriter i autor tekstu opowieści.

Bohater książki nie jest postacią fikcyjną. Fotel dziadka istnieje naprawdę. To fotel, który niegdyś należał do dziadka jednego z założycieli agencji – Alberta Stęclika. Pomagał opowiadać dziadkowi Alberta najlepsze historie, których wnukowie słuchali z wypiekami na twarzy. Teraz fotel znajduje się w biurze agencji i pomaga tworzy reklamy.

czytaj:   Dziadek do orzechów z obsługą reklamową marki X-lander

“Fotel dziadka” został wydany w formie ilustrowanej książki, którą można nabyć na Allegro http://allegro.pl/show_item.php?item=7146547667 oraz w formie audiobooka, do którego głosu udzielił Ireneusz Załóg, znany m.in. z dubbingu wielu bajek dla dzieci. Audiobook powstał we współpracy z Jakubem Jerszyńskim z Sounds Good.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *