w

Spot Męskiego Grania podbił polski YouTube

Spot męskiego grania podbił polski youtube
YouTube ogłasza listy reklam najchętniej oglądanych przez użytkowników z Polski oraz z Europy w 2017 roku. Pierwsze miejsce polskiego rocznego zestawienia YouTube Ads Leaderboard 2017 zdobył spot, który aż trzy razy trafiał do miesięcznych rankingów i zwyciężył w dwóch z nich, czyli klip Męskie Granie. 2017. Męskie Granie Orkiestra – Nieboskłon. Drugie miejsce zajął Play z teledyskiem Obejrzyj wyjątkowy teledysk i wesprzyj z nami 25. Finał WOŚP! przygotowanym we współpracy z rozśpiewanymi YouTuberami. Podium zamyka ING Bank Śląski z reklamą Poznaj historię Stefana #weekending, z której dowiadujemy się, w jaki sposób jej bohater, Stefan, dba o płynność finansową klientów banku, kiedy trwa weekend.  

 

 – Na początku każdego roku YouTube ogłasza ranking najpopularniejszych reklam, którego zwycięzcy są wybierani na podstawie algorytmu uwzględniającego dane takie jak wyświetlenia, czas oglądania i udostępnienia. Użytkownicy coraz częściej spędzają swój czas na YouTube konsumując coraz więcej treści, wśród nich również reklamy. Jakie czynniki decydują o tym, że widz ma ochotę uważnie obejrzeć klip reklamowy? Kluczem do sukcesu, który zapewnił markom miejsce na liście okazały się w minionym roku emocje i muzyka – zwycięskie spoty opowiadały historie, zbliżały internautów do ich bohaterów, zapraszały do ich domów i budowały z nimi więź. Często właśnie w takt dobrej muzyki. Wyróżnione reklamy poruszały również ważne wątki społeczne – sytuację uchodźców, czy problem stereotypowych wyobrażeń na temat płci i przypisywania im ról w społeczeństwie. To co łączy wszystkie zwycięskie spoty to jasny komunikat, który budzi emocje, a następnie kształtuje odbiór głównego przekazu.
Europejską listę najpopularniejszych reklam otwiera klip niemieckiego portalu nieruchomości Immowelt, który pokazuje, jak wiele w życiu może zmienić nowe mieszkanie. Na drugim miejscu uplasował się spot Międzynarodowego Komitetu Ratunkowego (International Rescue Committee, IRC), który we współpracy z YouTube zaprosił twórców platformy do poznawania historii uchodźców z całego świata i dzielenia się ich doświadczeniami. A wszystko po to, by zachęcić ludzi do pomocy najbardziej potrzebującym. Użytkowników YouTube wyjątkowo ujęła też historia pewnej nieoczywistej miłości, która połączyła… zająca i kurę. Jej finał podbił serca internautów i tym samym sprawił, że reklama duńskiej sieci handlowej trafiła na trzecie miejsce europejskiego zestawienia YouTube Ads Leaderboard 2017 r.
Pełna polska lista YouTube Ads Leaderboard 2017 r.:
Lp.
Nazwa kampanii
Marka
Agencja kreatywna
Agencja mediowa
1
MeskieGranie
VML
SMG
2
Play
Człowiek Warga twórca kanału Z Dupy R.A.U
MediaCom
3
ING Bank Śląski
Gong
Mullen Lowe Media Hub
4
Coca-Cola Polska
Coca-Cola Poland Services
MediaCom
5
Sklepy Biedronka
Duda Polska
MEC
6
Allegro
Bardzo
Allegro
7
Hatchimals Polska
TalentMedia
TalentMedia
8
Allegro
Bardzo
Allegro
9
Allegro
Bardzo i Moon
Allegro
10
Coca-Cola Polska
MediaCom Beyond Advertising
MediaCom

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Agencja reklamowa dziadek do orzechów z okazji dnia dziadka wydała książkę dla dzieci

Agencja reklamowa Dziadek do orzechów z okazji Dnia Dziadka wydała książkę dla dzieci

Aleksandra węgrowicz-łastowiecka chief knowledge officerem w omd

Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka Chief Knowledge Officerem w OMD