w

Agencja z Polski nominowana do Digital Communication Awards 2018

Agencja z polski nominowana do digital communication awards 2018

Do tegorocznego konkursu Digital Communication Awards zgłoszono 700 kampanii z całej Europy. Z 3 polskich nominacji – 2 dla MOSQI.TO. MOSQI.TO ma w tym roku dobrą passę – to już kolejne nominacje w europejskim konkursie.

Wcześniej akcja z ING była nominowana do MIXX Awards Europe.
„Cieszy nas .TO, że zdobywamy nagrody i nominacje w kategoriach, które nie są dla nas codziennością – nie jesteśmy agencją od social mediów. Po raz kolejny udowadniamy, że pomysł jest najważniejszą składową wszystkiego, za co się bierzemy, a akcje specjalne stają się naszą wizytówką” – mówi Magdalena Szmidt z MOSQI.TO.

Mural w sieci ☺”
Nominacja w kategorii Social Media Presence

ING Bank Śląski to jeden z liderów reklamowych w Polsce, jednak coraz trudniej jest mu trafić do „Młodych” tj. ludzi w wieku 18-24 lata. Spadek zaangażowania tej grupy to zmartwienie wielu marketerów, MOSQI.TO miało znaleźć skuteczny sposób na odwrócenie tego trendu wśród fanów ING Banku w mediach społecznościowych. Dodatkowo, ING Bank obiecał Łodzi mural. Nie pozostało nic innego, jak połączyć interes społeczności lokalnej i wirtualnej, które miały wybrać „ulubiony” projekt na ścianę przy ul. Piotrkowskiej.

Mural, a właściwie jego 4 projekty, jeszcze przed swoim powstaniem, pobiły rekord popularności w Social Mediach:

  • 15 427 reakcji (z czego 10 401 na profilu ING) – post z głosowaniem był rekordowym
    na profilu ING Banku Śląskiego.
  • 728 691 UU – zasięg (połowa to zasięg organiczny)
  • 606 komentarzy, w tym 90% pozytywnych 0,01 zł – koszt dotarcia do 1 fana!

Dzięki akcji z muralem ING Bank Śląski został w maju 2017 nr 1 na Facebooku pod względem zaangażowania, aktywnych użytkowników i przyrostu fanów.
Jak wyszło? Możecie obejrzeć tutaj:

MOSQI.TO dla ING Banku Śląskiego – Mural from WWW.MOSQI.TO on Vimeo.


„Odrodzenie Leonarda”
Nominacja w kategorii Social Media Campaign

Kampania, która udowodniła, że kulturę można sprzedać on line i to z niezłym rezultatem – ponad 72 000 zarezerwowanych biletów. Za strategię i wsparcie sprzedaży Wystawy Wynalazków Leonarda da Vinci w łódzkim EC1 odpowiadało MOSQI.TO. Do tej pory, agencja dużo mocniej identyfikowana z kreacją niż działaniami e-commerce. Odrodzony Leonardo da Vinci, we współczesnej odsłonie skutecznie i z humorem sprzedawał on line, ale również budował relacje w social mediach. Został gwiazdą lokalnej społeczności i niemal każdego formatu reklamowego.

Skrót kampanii tutaj:

MOSQI.TO Odrodzenie Leonarda -case study from WWW.MOSQI.TO on Vimeo.

 

Chat-rekruter Budimexu
Nominacja w kategorii Employer Branding & Recruiting Campaign

Budimex to pierwsza duża firma w Polsce, która zdecydowała się na rekrutację pracowników przez chatbota. Narzędzie stworzone przez startup Emplocity miało za zadanie zatrudnić aż 1000 pracowników dla jednego z głównych graczy polskiej branży budowlanej. Budimex by przyśpieszyć proces rekrutacyjny i dotrzeć do większej liczby osól powołał Emplobot, dzięki któremu pracodawca za pomocą sztucznej inteligencji jest w stanie przeprowadzić sprawną, pierwszą selekcję zgłoszeń.
Jak się udało?
W ciągu zaledwie kilku miesięcy chatbot przeprowadził tysiąc rozmów. Pomógł wskazać odpowiednią rekrutację 630 kandydatom i umówił na rozmowy ponad 100 potencjalnych pracowników.

Gala wręczenia nagród w konkursie Digital Communication Awards odbędzie się 28 września. Nominowanych czeka jeszcze jeden etap na drodze do zwycięstwa – live pitch w Berlinie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Agencja nie do ogarnięcia dla frugo

Agencja Nie Do Ogarnięcia dla Frugo

To doch nie je taczé drãdżé naùczëc sã kaszëbsczégò jãzëka

TO DOCH NIE JE TACZÉ DRÃDŻÉ NAÙCZËC SÃ KASZËBSCZÉGÒ JÃZËKA