Do tegorocznego konkursu Digital Communication Awards zgłoszono 700 kampanii z całej Europy. Z 3 polskich nominacji – 2 dla MOSQI.TO. MOSQI.TO ma w tym roku dobrą passę – to już kolejne nominacje w europejskim konkursie.
Wcześniej akcja z ING była nominowana do MIXX Awards Europe.
„Cieszy nas .TO, że zdobywamy nagrody i nominacje w kategoriach, które nie są dla nas codziennością – nie jesteśmy agencją od social mediów. Po raz kolejny udowadniamy, że pomysł jest najważniejszą składową wszystkiego, za co się bierzemy, a akcje specjalne stają się naszą wizytówką” – mówi Magdalena Szmidt z MOSQI.TO.
Spis treści
„Mural w sieci ☺”
Nominacja w kategorii Social Media Presence
ING Bank Śląski to jeden z liderów reklamowych w Polsce, jednak coraz trudniej jest mu trafić do „Młodych” tj. ludzi w wieku 18-24 lata. Spadek zaangażowania tej grupy to zmartwienie wielu marketerów, MOSQI.TO miało znaleźć skuteczny sposób na odwrócenie tego trendu wśród fanów ING Banku w mediach społecznościowych. Dodatkowo, ING Bank obiecał Łodzi mural. Nie pozostało nic innego, jak połączyć interes społeczności lokalnej i wirtualnej, które miały wybrać „ulubiony” projekt na ścianę przy ul. Piotrkowskiej.
Mural, a właściwie jego 4 projekty, jeszcze przed swoim powstaniem, pobiły rekord popularności w Social Mediach:
- 15 427 reakcji (z czego 10 401 na profilu ING) – post z głosowaniem był rekordowym
na profilu ING Banku Śląskiego. - 728 691 UU – zasięg (połowa to zasięg organiczny)
- 606 komentarzy, w tym 90% pozytywnych 0,01 zł – koszt dotarcia do 1 fana!
Dzięki akcji z muralem ING Bank Śląski został w maju 2017 nr 1 na Facebooku pod względem zaangażowania, aktywnych użytkowników i przyrostu fanów.
Jak wyszło? Możecie obejrzeć tutaj:
MOSQI.TO dla ING Banku Śląskiego – Mural from WWW.MOSQI.TO on Vimeo.
—
„Odrodzenie Leonarda”
Nominacja w kategorii Social Media Campaign
Kampania, która udowodniła, że kulturę można sprzedać on line i to z niezłym rezultatem – ponad 72 000 zarezerwowanych biletów. Za strategię i wsparcie sprzedaży Wystawy Wynalazków Leonarda da Vinci w łódzkim EC1 odpowiadało MOSQI.TO. Do tej pory, agencja dużo mocniej identyfikowana z kreacją niż działaniami e-commerce. Odrodzony Leonardo da Vinci, we współczesnej odsłonie skutecznie i z humorem sprzedawał on line, ale również budował relacje w social mediach. Został gwiazdą lokalnej społeczności i niemal każdego formatu reklamowego.
Skrót kampanii tutaj:
MOSQI.TO Odrodzenie Leonarda -case study from WWW.MOSQI.TO on Vimeo.
Chat-rekruter Budimexu
Nominacja w kategorii Employer Branding & Recruiting Campaign
Budimex to pierwsza duża firma w Polsce, która zdecydowała się na rekrutację pracowników przez chatbota. Narzędzie stworzone przez startup Emplocity miało za zadanie zatrudnić aż 1000 pracowników dla jednego z głównych graczy polskiej branży budowlanej. Budimex by przyśpieszyć proces rekrutacyjny i dotrzeć do większej liczby osól powołał Emplobot, dzięki któremu pracodawca za pomocą sztucznej inteligencji jest w stanie przeprowadzić sprawną, pierwszą selekcję zgłoszeń.
Jak się udało?
W ciągu zaledwie kilku miesięcy chatbot przeprowadził tysiąc rozmów. Pomógł wskazać odpowiednią rekrutację 630 kandydatom i umówił na rozmowy ponad 100 potencjalnych pracowników.
Gala wręczenia nagród w konkursie Digital Communication Awards odbędzie się 28 września. Nominowanych czeka jeszcze jeden etap na drodze do zwycięstwa – live pitch w Berlinie.