Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Agencja z Polski nominowana do Digital Communication Awards 2018

Do tegorocznego konkursu Digital Communication Awards zgłoszono 700 kampanii z całej Europy. Z 3 polskich nominacji – 2 dla MOSQI.TO. MOSQI.TO ma w tym roku dobrą passę – to już kolejne nominacje w europejskim konkursie.

Wcześniej akcja z ING była nominowana do MIXX Awards Europe.
„Cieszy nas .TO, że zdobywamy nagrody i nominacje w kategoriach, które nie są dla nas codziennością – nie jesteśmy agencją od social mediów. Po raz kolejny udowadniamy, że pomysł jest najważniejszą składową wszystkiego, za co się bierzemy, a akcje specjalne stają się naszą wizytówką” – mówi Magdalena Szmidt z MOSQI.TO.

Mural w sieci ☺”
Nominacja w kategorii Social Media Presence

ING Bank Śląski to jeden z liderów reklamowych w Polsce, jednak coraz trudniej jest mu trafić do „Młodych” tj. ludzi w wieku 18-24 lata. Spadek zaangażowania tej grupy to zmartwienie wielu marketerów, MOSQI.TO miało znaleźć skuteczny sposób na odwrócenie tego trendu wśród fanów ING Banku w mediach społecznościowych. Dodatkowo, ING Bank obiecał Łodzi mural. Nie pozostało nic innego, jak połączyć interes społeczności lokalnej i wirtualnej, które miały wybrać „ulubiony” projekt na ścianę przy ul. Piotrkowskiej.

czytaj:   Projekt Gazety Wyborczej wygrał dofinansowanie z funduszu Google Digital News Initiative

Mural, a właściwie jego 4 projekty, jeszcze przed swoim powstaniem, pobiły rekord popularności w Social Mediach:

  • 15 427 reakcji (z czego 10 401 na profilu ING) – post z głosowaniem był rekordowym
    na profilu ING Banku Śląskiego.
  • 728 691 UU – zasięg (połowa to zasięg organiczny)
  • 606 komentarzy, w tym 90% pozytywnych 0,01 zł – koszt dotarcia do 1 fana!

Dzięki akcji z muralem ING Bank Śląski został w maju 2017 nr 1 na Facebooku pod względem zaangażowania, aktywnych użytkowników i przyrostu fanów.
Jak wyszło? Możecie obejrzeć tutaj:

czytaj:   WhitePress® przejmuje platformę Blogs4shops

MOSQI.TO dla ING Banku Śląskiego – Mural from WWW.MOSQI.TO on Vimeo.


„Odrodzenie Leonarda”
Nominacja w kategorii Social Media Campaign

Kampania, która udowodniła, że kulturę można sprzedać on line i to z niezłym rezultatem – ponad 72 000 zarezerwowanych biletów. Za strategię i wsparcie sprzedaży Wystawy Wynalazków Leonarda da Vinci w łódzkim EC1 odpowiadało MOSQI.TO. Do tej pory, agencja dużo mocniej identyfikowana z kreacją niż działaniami e-commerce. Odrodzony Leonardo da Vinci, we współczesnej odsłonie skutecznie i z humorem sprzedawał on line, ale również budował relacje w social mediach. Został gwiazdą lokalnej społeczności i niemal każdego formatu reklamowego.

Skrót kampanii tutaj:

MOSQI.TO Odrodzenie Leonarda -case study from WWW.MOSQI.TO on Vimeo.

 

Chat-rekruter Budimexu
Nominacja w kategorii Employer Branding & Recruiting Campaign

Budimex to pierwsza duża firma w Polsce, która zdecydowała się na rekrutację pracowników przez chatbota. Narzędzie stworzone przez startup Emplocity miało za zadanie zatrudnić aż 1000 pracowników dla jednego z głównych graczy polskiej branży budowlanej. Budimex by przyśpieszyć proces rekrutacyjny i dotrzeć do większej liczby osól powołał Emplobot, dzięki któremu pracodawca za pomocą sztucznej inteligencji jest w stanie przeprowadzić sprawną, pierwszą selekcję zgłoszeń.
Jak się udało?
W ciągu zaledwie kilku miesięcy chatbot przeprowadził tysiąc rozmów. Pomógł wskazać odpowiednią rekrutację 630 kandydatom i umówił na rozmowy ponad 100 potencjalnych pracowników.

czytaj:   Nowy dyrektor marketingu w CCC

Gala wręczenia nagród w konkursie Digital Communication Awards odbędzie się 28 września. Nominowanych czeka jeszcze jeden etap na drodze do zwycięstwa – live pitch w Berlinie.

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *