Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Mela Koteluk śpiewa… opinie o firmach i robi to naprawdę świetnie [GONG x ING]

W nowejkampanii agencji GONG dla ING Banku Śląskiego internauci piszą dobre opinie o firmach, a Mela Koteluk i Paweł Domagała zamieniają je w piosenki. Dzięki temu, dobre opinie niosą się po sieci jak dobra muzyka.

“Dobry Głos dla Firm” to nazwa kampanii, która ma pomóc firmom zdobywać nowych klientów, dzięki większej liczbie dobrych opinii. Żeby o dobrych opiniach zrobiło się naprawdę głośno, ich treści stają się tekstami piosenek, które w krótkich klipach śpiewają Mela Koteluk i Paweł Domagała.

czytaj:   4 skuteczne narzędzia marketingowe, które powinieneś przetestować

Wraz ze startem kampanii w internecie pojawił się spot zachęcający użytkowników do zostawiania swoich opinii na stronie www.glosdlafirm.pl oraz pierwsze interpretacje artystów na temat dobrych opinii, znalezionych wcześniej w sieci – napisanych przez zadowolonych klientów. Dobre opinie o firmach zbiera także powołany do życia chatbot, który komunikuje się z użytkownikami przez aplikację Messenger.

 

W ramach kampanii, w piosenki zamieni się kilkadziesiąt opinii spośród tych, zebranych  od zadowolonych użytkowników. Każdy wyróżniony tekst zyska dedykowaną aranżację muzyczną i oprawę wizualną, a do sieci trafi za pośrednictwem strony www.glosdlafirm.pl
i youtube’owego kanału ING Banku Śląskiego.

czytaj:   Szukasz pracy w social media? Poznaj wymagania pracodawców

Czas trwania kampanii: od 5 do 30 listopada 2018 roku;

Zakres działań: digital (internet + social media);

Idea i kreacja kampanii: agencja GONG;

Zakup mediów: MullenLowe MediaHub;

Reżyseria filmów: Julia Rogowska;

Produkcja: dom produkcyjny Papaya Films.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *