in

Alicja, well…almost

Alicja, well…almost

W tym sezonie pomysł “na Alicję” został wykorzystany w najnowszej kampanii CCC. Alicja w wersji marketingowej jest seksi blondynką, z full tapetą i oczywiście w zacnym obuwiu.

Serwis www.ccc.eu jest super przyjemny w odbiorze, spot jest spokojny, elegancki, wyważony… i jest to smutne, bo myśleliśmy, że znajdziemy tam to „coś”. „Coś” zdecydowanie bardziej kwasowego 🙂

A to pewnie dlatego, że Alicja od zawsze kojarzy nam się z przepychem, szaleństwem, matematyką i oczywiście niezłymi dropsami, jak tu, u Leibovitz:

Alicja, well…almost

Alicja, well…almost

lub u McQueena

Alicja, well…almost

Alicja, well…almost

a tak można zobrazować nasze wrażenia z błąkania się po mało obłąkanym serwisie:

Alicja, well…almost


  1. Obecne trendy w marketingu: jakie są potrzeby współczesnego rynku?
  2. Gdzie są wszyscy zakochani? Okazuje się, że przed ekranami swoich telefonów
  3. Przeciętny użytkownik ignoruje większość tradycyjnych reklam. Trzeba więc jakoś się wyróżnić, a pomóc w tym mogą rich media

Marketing 5. 0 philipa kotlera

Marketing 5.0 Philipa Kotlera, czyli jak zmieni się świat marketingu za sprawą technologii next tech?

Publicis sapient

Publicis Sapient uruchomił program „Bridge to Next”, skierowany do ekspertów technologicznych, którzy ucierpieli w wyniku wojny w Ukrainie