Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Awans w dziale Client Service oS3

Dominika Majcher awansowała na stanowisko Account Supervisor w dziale Client Service, agencji o3. To kolejny krok w długofalowej strategii rozwoju firmy, która pozwoli na bardziej kompleksowe i interdyscyplinarne podejście do projektów i obsługi klienta.

Awans Dominiki, a tym samym nowa organizacja działu pracy wynika z intensywnego rozwoju Agencji. Zauważyliśmy, że istnieje potrzeba reorganizacji i nowego podziału pracy, który nie tylko usprawni działanie Client Service, ale również umożliwi wykorzystanie potencjału każdego członka zespołu – mówi Monika Sokołowska, Client Service Director: – Dominika to doświadczona specjalistka z doskonałymi umiejętnościami zarządzania, nawet bardzo złożonymi projektami. Jestem przekonana, że poradzi sobie w nowej roli i zadaniach, otrzymując dodatkowo wsparcie merytoryczne od Marty Beresińskiej, Account Director w oS3.

Dominika Majcher, jako Account Supervisor będzie odpowiedzialna za efektywne zarządzanie budżetem Klienta, samodzielne prowadzenie wybranych klientów oraz nadzór pracy zespołu projektowego. Wśród Klientów, którymi opiekuję się Dominika znaleźli się m.in. Przewozy Regionalne (POLREGIO), Philips Lighting B2B, Takeda (marki Amol i Febrisan).

czytaj:   NaffNaff: chcę robić filmy, a nie karierę w sieci

Dominka posiada bogate doświadczenie zawodowe. W latach 2014-2017 pracowała w Saatchi & Saatchi IS, gdzie w ciągu trzech lat przeszła od stanowiska International Junior Account Executive do International Account Managera. Odpowiadała za obsługę regionalnego zespołu Procter & Gamble  oraz za projekty w obszarze digitalu i ecommerce’u m.in. dla takich marek, jak Olay, Old Spice, Pampers, Oral-B czy Blend-a-Med. Jako główny menadżer obsługujący Old Spice’a odpowiadała za komunikację marki w digitalu w całym regionie EMEA. Brała także udział w projektach konkursowych agencji, m.in. koordynowała prace przy aplikacji Baby Browser, nagrodzonej złotem w kategoriach Design, Content i UX, a także srebrem w kategoriach Usługi i Aplikacje na festiwalu Innovation 2017. W latach wcześniejszych pracowała m.in. w Saatchi & Saatchi we Frankfurcie nad Menem oraz w agencji SEO FFM Crossmedia (również we Frankfurcie). Do agencji oS3 Dominika dołączyła w kwietniu 2017, gdzie przez ostatnie 1,5 roku jako Senior Account Manager odpowiadała za obsługę m.in. CCC, LOTTE Wedel, STOCK Polska, Przewozy Regionalne (POLREGIO) czy Philips Lighting B2B.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *