w ,

Barilla podkreśla rolę domowego stołu na całym świecie nową reklamą autorstwa Publicis Italy

Barilla

Barilla, wiodący producent makaronu na świecie, rusza z nową międzynarodową kampanią marketingową autorstwa Publicis Italy. Kampania będzie emitowana od 21 września w 18 krajach: Polsce, Arabii Saudyjskiej, Austrii, Bośni, Chorwacji, Francji, Grecji, Hiszpanii, Kanadzie, Meksyku, Niemczech, Norwegii, Rosji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Stanach Zjednoczonych i na Węgrzech. Nowy projekt wzmacnia przekaz marki związany z bliskością względem życia codziennego i wiarą w lepsze jutro.

Ostatnie miesiące całkowicie zmieniły nawyki ludzi. Dom stał się jedynym ośrodkiem wielu działań, które kiedyś prowadziliśmy poza nim. Często doprowadzało to do zmiany pierwotnego przeznaczenia wielu rzeczy, ale równocześnie pozwalało na ponowne odkrycie przyjemności czerpanej z zasiadania przy stole. Taka właśnie jest sceneria nowego międzynarodowego filmu wyprodukowanego przez BRW i nakręconego w Budapeszcie i Rzymie przez wielokrotnie nagradzanego reżysera spotów reklamowych – Reynalda Gresseta, znanego ze swojej wrażliwości na estetykę i tętniących życiem obrazów.

Główną rolę odgrywają w nim stoły z całego świata uchwycone w prozie życia codziennego, w towarzystwie ludzi, którzy wykorzystują je do pracy na swoich laptopach, do odrabiania prac domowych, do ćwiczeń, a nawet używają ich jako perkusji. Kreatywność ludzka rozwija się wraz z działającym na wyobraźnię, emocjonalnym crescendo – w rytm piosenki „Beautiful That Way” ze ścieżki dźwiękowej filmu Roberta Benigniego „Życie jest piękne” autorstwa Nicoli Piovaniego, który otrzymał za nią jeden z trzech Oscarów zdobytych przez ten obraz. To ponadczasowe arcydzieło, które reprezentuje piękno włoskiej kultury na szczeblu międzynarodowym. To oda do życia, do przebudzenia, do nieograniczonej nadziei, która w końcowej scenie reklamy łączy się z tradycyjnymi wartościami marki.

Gdy na stole pojawia się makaron, na nowo staje się on pełnym gościnności i ciepła miejscem spotkań rodziny i przyjaciół. Nie jest to zwykły stół, ale dom – jak głosi slogan: „Od 1877 roku Barilla sprawia, że stół staje się sercem domu.” 

Spot, dostępny w formatach 15”, 30” i 60”, będzie emitowany na kanałach telewizyjnych i cyfrowych.

„Ta kampania miała na celu postawić na pierwszym planie codzienność stołów na całym świecie. W tym trudnym okresie były one wykorzystywane w najróżniejszy, nietypowy sposób. Ale to właśnie w momencie, gdy na stole pojawia się makaron, bliscy gromadzą się wokół niego i na nowo doceniają znaczenie słowa »dom«. To przekaz o bliskości i nadziei na lepsze jutro” – powiedział Gianluca Di Tondo, dyrektor ds. marketingu Barilli.

 

Twórcy filmu

Agencja kreatywna: Publicis Italy

Główny CCO Publicis WW: Bruno Bertelli

CCO Publicis Italy: Cristiana Boccassini

Dyrektor kreatywny – Copywriter: Michela Talamona

Dyrektor kreatywny – Dyrektor artystyczny: Fabrizio Tamagni

Dyrektor ds. obsługi klienta: Giada Salerno

Account Manager: Mirko De Martini

Producenci: Manuela Fidenzi; Alessio Alberto Zazzera

Montażysta: Stuart Greenwald

Kolorysta: Julien Alary

Postprodukcja: Tex Milano

Realizacja dźwięku: Top Digital

 

Strategia cyfrowa

Dyrektor ds. mediów społecznościowych: Alessandro Bochicchio

Zastępca dyrektora kreatywnego – Copywriter: Stefano Zanoni

Creative Supervisor – Dyrektor artystyczny: Roberto Ardigò

Młodszy copywriter: Stefania Abbate

Młodszy dyrektor artystyczny: Simone Bertuccio

Dyrektor ds. obsługi klienta: Giada Salerno

Account Manager: Mirko De Martini; 

 

Produkcja filmu

Reżyser: Reynald Gresset

Firma produkcyjna: BRW

Producent wykonawczy: Luca Orlando

Producent: Stefania Cervellin

Operator obrazu: Matias Boucard

Stylista: Diamante Cavalli

Casting: StudioT Roma

Wizażysta: Giulio Franzò

Fryzjer: Silvia Ciucci

Scenografia: Paolo Monzeglio

 

Muzyka

Tytuł: Życie jest piękne

Autor: Nicola Piovani

Re-recording: Ferdinando Arnò

Nadzór muzyczny: Ferdinando Arnò

Producent wykonawczy: Alessandra Teatini

Licencja: quiet, please!

Wydawnictwo: Tentacoli Edizioni Musicali

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Facebook

Menedżer praw autorskich na Facebooku rozszerza dziś zakres ochrony na zdjęcia

Ruszyła kampania ztm o bezpieczeństwie w czasie covid 

Ruszyła kampania ZTM o bezpieczeństwie w czasie COVID