w

Menedżer praw autorskich na Facebooku rozszerza dziś zakres ochrony na zdjęcia

Facebook

Facebook dąży do tego, aby być bezpiecznym kanałem dla twórców. Dlatego firma tworzy narzędzia, takie jak Menedżer praw autorskich w Creator Studio, które mają za zadanie pomóc twórcom i wydawcom posiadającym duży lub rosnący katalog treści, lepiej kontrolować kiedy, jak i gdzie ich zawartość jest udostępniana Facebooku i Instagramie.

Facebook rights manager

Dzisiaj firma zaprezentowała Menedżer praw autorskich dla obrazu, nową wersję Menedżera praw autorskich, która wykorzystuje technologię dopasowywania obrazu, aby pomóc twórcom i wydawcom chronić i zarządzać treściami graficznymi na dużą skalę.

Aby uzyskać dostęp do Menedżera praw autorskich, administratorzy stron mogą składać aplikacje dla treści, które stworzyli i chcą chronić. Menedżer praw autorskich znajdzie pasujące treści na Facebooku i Instagramie. Ustawienia mogą być zdefiniowane w taki sposób aby np. kontrolować prawa własności na całym świecie lub tylko w określonych miejscach.

Oprócz bezpłatnych narzędzi do zarządzania treściami, aby pomóc w walce z naruszeniami, Facebook wprowadził również szybki i skuteczny system raportowania naruszeń praw autorskich, zasady dotyczące powtarzających się naruszeń i inne środki. Ochrona własności intelektualnej jest ważną częścią Regulaminu Facebooka. Więcej informacji na temat ochrony praw autorskich na Facebooku dostępne jest tutaj.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Influencer marketing nie działa

Influencer marketing może przynieść wiele korzyści, ale tylko, gdy firma umiejętnie z niego korzysta. Jak nie popełnić podstawowych błędów?

Barilla

Barilla podkreśla rolę domowego stołu na całym świecie nową reklamą autorstwa Publicis Italy