Do zespołu domu mediowego MullenLowe MediaHub dołączył Bartosz Osica, który objął obowiązki w teamie pracującym dla jednego z kluczowych klientów agencji – banku ING.
Dom mediowy MullenLowe MediaHub wzmocnił swój zespół odpowiedzialny za współpracę z bankiem ING. Dołączył do niego Bartosz Osica, który objął stanowisko Programmatic Strategist. Do jego obowiązków należy wspieranie klienta w osiąganiu celów marketingowych, badanie i poprawa efektywności zakupu programatycznego oraz implementacja nowych rozwiązań.
Bartosz od 2014 był związany z domem mediowym K2 Media. Pracę zaczynał jako strateg odpowiedzialny za merytoryczne wsparcie obecności klientów w kanałach mediowych oraz pozyskiwanie nowych biznesów w procesach przetargowych. W 2016 r. w ramach K2 dołączył do zespołu planowania mediów, gdzie zajmował się zakupem programatycznym.
W swojej karierze zawodowej pracował dla takich klientów jak: Nutricia (Danone), Carrefour oraz L’Oreal.
Bartosz ukończył Zarządzanie ze specjalizacją w marketingu na Uniwersytecie Warszawskim.
W ubiegłym roku został nominowany do nagrody Young Creatives Cannes w projekcie dla Kompanii Piwowarskiej. Jest także członkiem programu Google DoubleClick Programmatic Experts.