Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Biegi OCR, w tym Runmageddon nowym zawodnikiem w raporcie sponsoringu sportowego

program afiliacyjny

Po raz pierwszy biznesowa wartość biegów OCR została zauważona przez autorów corocznego raportu „Rynek sponsoringu sportowego”. W tegorocznym opracowaniu zyskujące na popularności biegi przeszkodowe dołączyły do grona 10 dyscyplin ujętych w rankingu przychodów ze sprzedaży praw sponsoringowych.

– Jest to ważny moment dla biegów OCR, w tym Runmageddonu. Po raz pierwszy zostały one przebadane pod kątem możliwości prowadzenia działań sponsorskich i znalazły się w TOP 10 dyscyplin, pozwalających w sposób efektywny komunikować markę sponsora. – mówi Jaro Bieniecki, prezes Runmageddonu i dodaje: Wartością Runmageddonu są emocje oraz silna, lojalna społeczność, a to z punktu widzenia potencjalnego sponsora bardzo ważny aspekt przy budowaniu atrybutów jego marki.

W tegorocznym raporcie przygotowanym przez agencję badawczo-konsultingową Sponsoring Insight biegi przeszkodowe razem z biegami płaskimi zaznaczyły swoją wartość na rynku praw sponsorskich. Jak podają autorzy raportu ich przychody ze sprzedaży tych praw są wyższe niż na przykład: kolarstwa czy też lekkoatletyki.  Każdy rok działalności marki Runmageddon pokazuje, że zainteresowanie nią cały czas rośnie.

Zarówno wśród startujących, jak i  kibiców, a dzięki temu także wśród potencjalnych partnerów biznesowych. W 2018 roku liczba uczestników Runmageddonu wzrosła od lekko ponad 60 000 do niespełna 80 000 startujących. Społeczność w social mediach zwiększyła się do 200 tysięcy osób, a firma zwiększyła o 180% przychody sponsorskie z sektora komercyjnego oraz 90% z sektora samorządowego. To potwierdza fakt, że biegi OCR w tym Runmageddon stają się coraz bardziej znaczącą dyscypliną w sponsoringu sportowym, posiadającą coraz większy potencjał marketingowy. Z jednej strony pozwalają trafić do lojalnych, wyrazistych odbiorców o konkretnym zestawie cech. Z drugiej, dzięki specyfice branży umożliwiają prowadzenie innowacyjnych działań i budowanie emocjonalnego przekazu marki.

Dodaj komentarz