w ,

From Tychy To Impossible – historia Kuby Kiwiora

From tychy to impossible – historia kuby kiwiora
  • Historia jednego z najlepszych piłkarzy młodej generacji, Jakuba Kiwiora, rozpoczęła się na jednym z tyskich osiedli na Śląsku.

  • To tam powstały podwaliny do kampanii adidas „From Tychy to Impossible”, której założeniem jest celebrowanie własnych korzeni.

  • Działaniom towarzyszy premiera nowych butów piłkarskich adidas X Crazyfast, których Kuba Kiwior jest ambasadorem.

From tychy to impossible – historia kuby kiwiora

Dla młodych zawodników Kuba Kiwior może być inspiracją i wzorem do naśladowania. Jego historia, choć związana z Tychami, jest uniwersalnym dowodem, że każdy może zacząć śnić swój wielki piłkarski sen, bez względu na miejsce.

From Tychy To Impossible

Większości osób spoza Śląska, Tychy kojarzą się – zupełnie niesłusznie – z przemysłem, familokami i kopalniami. Niesłusznie, bo w Tychach kopalń nie ma, a sam czasownik „kopać” łączy się tu nie z węglem, a futbolem. Jeśli dodać jeszcze właściwą dla tego regionu determinację, etos pracy oraz iskrę piłkarskiego talentu, jasne staje się, dlaczego właśnie ze Śląskich okolic pochodzi tak wielu znakomitych zawodników. Jednym z nich jest Kuba Kiwior.

From tychy to impossible – historia kuby kiwiora

Obejrzyj jak to się zaczęło

Do wielkości dochodzi się małymi krokami. Krok za krokiem. Krok po kroku. A ten najważniejszy stawiasz tam, gdzie zaczynasz.

Tychy to miejsce, w którym Kuba Kiwior rozpoczął swoją drogę ku temu, co wtedy, na początku lat 2000 wydawało się niemożliwe – grze w jednym z najlepszych zespołów świata. To sukces, jakich w historii polskiego futbolu nadal nie ma zbyt wielu – i dlatego marka adidas postanowiła upamiętnić osiągnięcie Kuby specjalnym muralem na fasadzie bloku, w którym dorastał. Praca zaprojektowana przez rysownika i twórcę graficznego Macieja Polaka odnosi się wizualnie do korzeni Kuby i łączy jego śląskie pochodzenie z występami na stadionie Arsenalu w północnym Londynie. Mural zobaczyć można przy ulicy Edukacji 2-4 w Tychach.

Same Tychy stały się też bohaterem spotu najnowszej piłkarskiej kampanii marki adidas. Historię opowiada niezwykle utalentowana Luiza Kozielska, zawodniczka KKS Czarni Antrans Sosnowiec.

Zawiniesz roladę?


Tychy dały nam świetnego zawodnika – obrońcę grającego w pierwszym składzie reprezentacji narodowej, czwartego Polaka w historii Arsenalu, dla którego niedawno strzelił debiutanckiego gola.
Nawet grając w jednym z najlepszych klubów świata, Kuba nadal pamięta o swoich korzeniach. Kiedy przyjeżdża do rodzinnego domu, na obiad prosi o śląską roladę. Po ikonicznych trickach „ruleta” i „rabona” przyszedł zatem czas na „roladę” – taką a’la Kiwior.

Sprawdź jak zrobić „roladę”

W ramach kampanii „From Tychy to Impossible”, marka adidas zorganizowała konkurs związany z roladą Kuby. Jeśli lubicie wyzwania i piłkę nożną, warto wziąć udział i zawinąć. Wystarczy wykonać trick „rolada” i opublikować nagranie pod postem partnera kampanii. Na najlepszych czeka topowy model najnowszych piłkarskich butów adidas X Crazyfast i set ubrań. W takich samych po murawie biega Kiwior.

Doskonale dopasowujące się do stopy, ultralekkie buty do piłki nożnej o wyjątkowym kształcie dostępne są również na adidas.pl.

Za ideę kreatywną, produkcję, działania z zakresu influencer marketingu i media relations kampanii „From Tychy to impossible” w ramach premiery butów piłkarskich adidas X Crazyfast odpowiada VMLY&R Poland. Za produkcję spotu w reżyserii Przemka Dzienisa odpowiada Papaya Films, za zdjęcia: Parano films.


  1. Marketing filmu Barbie – prawdopodobnie jedna z najlepszych kampanii promocyjnych w historii
  2. Kampania Durex „Sztuka Bez Wstydu” nagrodzona w konkursie Cannes Lions
  3. IdealMedia nawiązuje partnerską współpracę z firmą Opera, aby wzmacniać zaangażowanie jej odbiorców

Jeden komentarz

Dodaj odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Jak zarabiać na youtube

Na YouTube da się zarabiać nie tylko z reklam. Jakie są inne możliwości?

Zakłady sportowe marki zasięg

Marketing branży bukmacherskiej w czerwcu [raport gemiusAdReal]