w ,

Billie Eilish x T-Mobile

Nie uzależnieni od cyfrowego świata, ale zmieniający świat dzięki technologiom – tak właśnie młode pokolenie postrzega Grupa Deutsche Telekom, której częścią jest T-Mobile Polska. W ramach najnowszej kampanii #WhatWeDoNext Grupa DT rozpoczęła współpracę z Billie Eilish, pięciokrotną zwyciężczynią nagród Grammy. Celem międzynarodowego projektu jest obalenie stereotypów dotyczących generacji Z oraz zaprezentowanie inicjatyw młodych osób, które inspirują do budowania lepszej przyszłości.

Generacja Z bywa nazywana „cyfrowymi tubylcami” – to pierwsze całkowicie zdigitalizowane pokolenie, dla którego nowoczesne technologie są stałym elementem codzienności. Deutsche Telekom, dostrzegając ten cyfrowy optymizm, chce wspierać młode osoby w realizacji inicjatyw wykorzystujących nowe technologie.

Według badania przeprowadzonego przez Deutsche Telekom wśród Europejczyków w wieku 16-25 lat 93% respondentów (a w przypadku badanych z Polski – 95%) przyznało, że nowe technologie telekomunikacyjne są użytecznym narzędziem wspierającym ich edukację. Z kolei 86% osób wskazało, że umożliwiają one łączenie się z internetowymi społecznościami poprzez wspólne pasje. Młodzi ludzie dostrzegają potencjał drzemiący w nowoczesnych technologiach również w zakresie wyzwań społecznych – aż 90 proc. twierdzi, że zaangażowanie młodzieży jest kluczem do budowania lepszej przyszłości, a 75 proc. wskazuje, że media społecznościowe wspierają ich w obronie tego, w co wierzą.

#WhatWeDoNext, czyli młodzi mają głos

Wyzwania związane z epidemią sprawiły, że mimo wcześniejszych uprzedzeń coraz więcej osób zaczęło doceniać zalety i potencjał, który oferuje digitalizacja. W ramach swojej nowej, międzynarodowej kampanii #WhatWeDoNext Deutsche Telekom, a wraz z nim T- Mobile Polska, chcą wspierać ten „cyfrowy optymizm” i pokazywać wizję przyszłości młodych ludzi, którzy wierzą, że nowoczesne technologie zmienią świat na lepsze. Do udziału w projekcie zaproszono pięciokrotną laureatkę nagrody Grammy Billie Eilish, nazywaną głosem i symbolem swojej generacji.

Jesteśmy pokoleniem o ogromnym potencjale – potrafimy tworzyć, współpracować, komunikować się, zmieniać rzeczywistość. Już teraz robimy wiele fantastycznych rzeczy, a dopiero się rozkręcamy – skomentowała Billie Eilish.

Firma, zgodnie ze swoim sloganem „Life is for sharing”, wierzy, że najlepszymi rzeczami w życiu warto się dzielić. W obecnej, wyjątkowej sytuacji wspieranie działań, które ułatwiają równy dostęp do życia społecznego, ekonomicznego czy kulturalnego, stało się to wyjątkowo istotne. Dlatego też Deutsche Telekom chce dać głos generacji Z i pozwolić jej wytyczać kierunek zmian na przyszłość.

Wydarzenia 2020 r. będą miały wpływ na młodsze pokolenie w nadchodzących latach zarówno pod względem kulturowym, społecznym, jak i gospodarczym. Właśnie dlatego chcemy pomóc uwolnić potencjał generacji Z i dostarczyć jej platformę komunikacji, aby młodzi ludzie mogli pokazać, jak zmieniają świat na lepsze, wykorzystując do tego technologię – tłumaczy Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej T‑Mobile.

Podjęliśmy współpracę z Billie i grupą osób z jej pokolenia, aby pokazać, jaka moc drzemie w generacji, która już teraz definiuje naszą przyszłość.

W ramach kampanii przygotowane zostało wideo z udziałem Billie Eilish oraz kilkorga przedstawicieli młodego pokolenia. W materiale zostały zaprezentowane inspirujące inicjatywy młodych osób – od walki ze zmianami klimatu, przez promowanie równouprawnienia czy popularyzację cyberbezpieczeństwa.

Film, wyreżyserowany przez Vincenta Haycocka jeszcze wystąpieniem pandemii COVID-19, to celebracja osiągnięć i zaangażowania generacji Z, jak również wyraz walki z negatywnymi stereotypami, które narosły wokół tego pokolenia i ich podejścia do technologii. W ten sposób Deutsche Telekom chce podkreślić zaangażowanie społeczne generacji Z i obalić mit o ich bierności. Za pomocą kampanii #WhatWeDoNext firma ma zamiar zapewnić młodym ludziom wsparcie w realizacji ambitnych celów oraz odnalezieniu się we współczesnym świecie.

Billie eilish

Przykłady projektów realizowanych przez generację Z oraz informacje o kampanii #WhatWeDoNext dostępne będą na platformie muzycznej firmy Deutsche Telekom – Electronic Beats. Więcej informacji na stronie whatwedonext.electronicbeats.net.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

GIPHY App Key not set. Please check settings

Play przejmuje virgin mobile polska

Play przejmuje Virgin Mobile Polska

„te studia to tragedia! ”. Przewrotna kampania białostockiej akademii teatralnej 

„Te studia to tragedia!”. Przewrotna kampania białostockiej Akademii Teatralnej