Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Agnieszka Gozdek w dziale strategii Isobar Polska

program afiliacyjny

Do działu strategii należącej do Dentsu Aegis Netowrk Polska agencji Isobar dołączyła Agnieszka

Gozdek. Jako Brand Strategy Director będzie zajmowała się tworzeniem strategii marek,

marketingowych i zintegrowanej komunikacji dla lokalnych i regionalnych klientów agencji.

Gozdek będzie wspierać zespół strategiczny Isobar Polska.

– Dołączenie do zespołu tak wszechstronnego stratega jakim jest Agnieszka niezwykle mnie cieszy. Od

kilku lat sukcesywnie rozwijamy nasze kompetencje strategiczne, a Aga wnosi do naszego zespołu

dogłębną znajomość rynku, a także niezwykle unikatowe doświadczenie. Jej dotychczasowe projekty

świadczą o tym, że bez problemu odnajdzie się w wyznawanej przez Isobar filozofii „Ideas without

limits”. To będzie dobra współpraca – mówi Patryk Grzeszczuk, Strategy Director w Dentsu Aegis

Network Polska.

Agnieszka ma wieloletnie doświadczenie w zakresie budowania strategii marek i strategii

marketingowych. Do Isobar Polska przeszła z Grey Group, gdzie przez ostatnie półtora roku jako

Strategy and Brand Planning Director odpowiadała za  tworzenie strategii na rzecz lokalnych i

regionalnych klientów agencji.

Agnieszka zdobywała doświadczenie pracując w Millward Brown, a także w Leo Burnett i D’Arcy.

Przez dziesięć lat była partnerem i doradcą strategicznym w zakresie zarządzania marką i strategii

marketingowej w Stratosfera Added Value. W portfolio na pracę dla klientów takich jak Danone,

L’Oreal, IKEA, Grupa ING, AVON, T-Mobile, Play, GSK, Nestlé czy Unilever. Laureatka Effie za

wprowadzenie na rynek marki Play.

[podobne_isobar]