Do działu strategii należącej do Dentsu Aegis Netowrk Polska agencji Isobar dołączyła Agnieszka
Gozdek. Jako Brand Strategy Director będzie zajmowała się tworzeniem strategii marek,
marketingowych i zintegrowanej komunikacji dla lokalnych i regionalnych klientów agencji.
Gozdek będzie wspierać zespół strategiczny Isobar Polska.
– Dołączenie do zespołu tak wszechstronnego stratega jakim jest Agnieszka niezwykle mnie cieszy. Od
kilku lat sukcesywnie rozwijamy nasze kompetencje strategiczne, a Aga wnosi do naszego zespołu
dogłębną znajomość rynku, a także niezwykle unikatowe doświadczenie. Jej dotychczasowe projekty
świadczą o tym, że bez problemu odnajdzie się w wyznawanej przez Isobar filozofii „Ideas without
limits”. To będzie dobra współpraca – mówi Patryk Grzeszczuk, Strategy Director w Dentsu Aegis
Network Polska.
Agnieszka ma wieloletnie doświadczenie w zakresie budowania strategii marek i strategii
marketingowych. Do Isobar Polska przeszła z Grey Group, gdzie przez ostatnie półtora roku jako
Strategy and Brand Planning Director odpowiadała za tworzenie strategii na rzecz lokalnych i
regionalnych klientów agencji.
Agnieszka zdobywała doświadczenie pracując w Millward Brown, a także w Leo Burnett i D’Arcy.
Przez dziesięć lat była partnerem i doradcą strategicznym w zakresie zarządzania marką i strategii
marketingowej w Stratosfera Added Value. W portfolio na pracę dla klientów takich jak Danone,
L’Oreal, IKEA, Grupa ING, AVON, T-Mobile, Play, GSK, Nestlé czy Unilever. Laureatka Effie za
wprowadzenie na rynek marki Play.
[podobne_isobar]