w

„Te studia to tragedia!”. Przewrotna kampania białostockiej Akademii Teatralnej 

„te studia to tragedia! ”. Przewrotna kampania białostockiej akademii teatralnej 

Agencja White Bits wspiera Akademię Teatralną im. A. Zelwerowicza Filia w Białymstoku w działaniach wizerunkowych i rekrutacji online.

Akademia Teatralna im. A. Zelwerowicza Filia w Białymstoku to uczelnia z ponad 40-letnią historią, kształcąca aktorów, reżyserów i technologów teatru lalek. W tym roku, przy wsparciu agencji White Bits, dociera do przyszłych studentów przewrotną kampanią w mediach społecznościowych. 

„Rodzice mówią ci: nie rób komedii. Zawsze słuchasz rodziców?”

Cele kampanii to wzmocnienie rozpoznawalności marki uczelni i rekrutacja na nowy rok akademicki. Projekt obejmował analizę strategiczną, koncepcję i realizację kampanii w social media.

„te studia to tragedia! ”. Przewrotna kampania białostockiej akademii teatralnej 

„te studia to tragedia! ”. Przewrotna kampania białostockiej akademii teatralnej 

„te studia to tragedia! ”. Przewrotna kampania białostockiej akademii teatralnej 

„te studia to tragedia! ”. Przewrotna kampania białostockiej akademii teatralnej 

Grupą docelową są młodzi ludzie, zainteresowani sztuką, sceną i szukający dróg do realizacji swoich pasji. Koncepcja kreatywna kampanii Te studia to tragedia!” to mrugnięcie do nich okiem w kontekście tych niełatwych wyborów i nawiązanie do porad”, jakie słyszą młodzi ludzie wybierający uczelnię artystyczną. 

„Wyrażaj się. W tych murach to przystoi”

Prof. dr hab. Marta Rau, prorektor Akademii: W Akademii od zawsze dbamy o bliskie, partnerskie, szczere relacje ze studentami. W tym trudnym roku, kiedy stajemy wobec wyzwań rekrutacji zdalnej, komunikujemy się z młodymi ludźmi i mówimy o naszych wartościach poprzez kampanię w social media”. 

To kolejny projekt edukacyjny, który realizujemy w tym roku – obok ogólnopolskiej kampanii dla Wyższych Szkół Bankowych. Znalezienie języka i narzędzi, by dziś, w zmieniającej się rzeczywistości, mówić o edukacji bez ściemy”, to duże wyzwanie i duża satysfakcja.” – dodaje Paweł Stempniak, CEO White Bits.

Kampania trwa do końca sierpnia 2020 roku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Billie eilish

Billie Eilish x T-Mobile

Techniczne seo

Co to jest techniczne SEO?