Agencja White Bits wspiera Akademię Teatralną im. A. Zelwerowicza Filia w Białymstoku w działaniach wizerunkowych i rekrutacji online.
Akademia Teatralna im. A. Zelwerowicza Filia w Białymstoku to uczelnia z ponad 40-letnią historią, kształcąca aktorów, reżyserów i technologów teatru lalek. W tym roku, przy wsparciu agencji White Bits, dociera do przyszłych studentów przewrotną kampanią w mediach społecznościowych.
„Rodzice mówią ci: nie rób komedii. Zawsze słuchasz rodziców?”
Cele kampanii to wzmocnienie rozpoznawalności marki uczelni i rekrutacja na nowy rok akademicki. Projekt obejmował analizę strategiczną, koncepcję i realizację kampanii w social media.
Grupą docelową są młodzi ludzie, zainteresowani sztuką, sceną i szukający dróg do realizacji swoich pasji. Koncepcja kreatywna kampanii „Te studia to tragedia!” to mrugnięcie do nich okiem w kontekście tych niełatwych wyborów i nawiązanie do „porad”, jakie słyszą młodzi ludzie wybierający uczelnię artystyczną.
„Wyrażaj się. W tych murach to przystoi”
Prof. dr hab. Marta Rau, prorektor Akademii: „W Akademii od zawsze dbamy o bliskie, partnerskie, szczere relacje ze studentami. W tym trudnym roku, kiedy stajemy wobec wyzwań rekrutacji zdalnej, komunikujemy się z młodymi ludźmi i mówimy o naszych wartościach poprzez kampanię w social media”.
„To kolejny projekt edukacyjny, który realizujemy w tym roku – obok ogólnopolskiej kampanii dla Wyższych Szkół Bankowych. Znalezienie języka i narzędzi, by dziś, w zmieniającej się rzeczywistości, mówić o edukacji „bez ściemy”, to duże wyzwanie i duża satysfakcja.” – dodaje Paweł Stempniak, CEO White Bits.
Kampania trwa do końca sierpnia 2020 roku.