Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

„Te studia to tragedia!”. Przewrotna kampania białostockiej Akademii Teatralnej 

Agencja White Bits wspiera Akademię Teatralną im. A. Zelwerowicza Filia w Białymstoku w działaniach wizerunkowych i rekrutacji online.

Akademia Teatralna im. A. Zelwerowicza Filia w Białymstoku to uczelnia z ponad 40-letnią historią, kształcąca aktorów, reżyserów i technologów teatru lalek. W tym roku, przy wsparciu agencji White Bits, dociera do przyszłych studentów przewrotną kampanią w mediach społecznościowych. 

„Rodzice mówią ci: nie rób komedii. Zawsze słuchasz rodziców?”

Cele kampanii to wzmocnienie rozpoznawalności marki uczelni i rekrutacja na nowy rok akademicki. Projekt obejmował analizę strategiczną, koncepcję i realizację kampanii w social media.

Grupą docelową są młodzi ludzie, zainteresowani sztuką, sceną i szukający dróg do realizacji swoich pasji. Koncepcja kreatywna kampanii Te studia to tragedia!” to mrugnięcie do nich okiem w kontekście tych niełatwych wyborów i nawiązanie do porad”, jakie słyszą młodzi ludzie wybierający uczelnię artystyczną. 

„Wyrażaj się. W tych murach to przystoi”

Prof. dr hab. Marta Rau, prorektor Akademii: W Akademii od zawsze dbamy o bliskie, partnerskie, szczere relacje ze studentami. W tym trudnym roku, kiedy stajemy wobec wyzwań rekrutacji zdalnej, komunikujemy się z młodymi ludźmi i mówimy o naszych wartościach poprzez kampanię w social media”. 

To kolejny projekt edukacyjny, który realizujemy w tym roku – obok ogólnopolskiej kampanii dla Wyższych Szkół Bankowych. Znalezienie języka i narzędzi, by dziś, w zmieniającej się rzeczywistości, mówić o edukacji bez ściemy”, to duże wyzwanie i duża satysfakcja.” – dodaje Paweł Stempniak, CEO White Bits.

Kampania trwa do końca sierpnia 2020 roku.

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Leave a Reply