Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Blogerzy z Make Life Harder testują Dacię

Digital Wonderland zaplanowało akcję, w której blogerzy z Make Life Harder będą w niecodzienny sposób testować udostępnioną przez Renault Polska najnowszą Dacię Duster.

Nowy projekt dla samochodów Dacia przygotowany przez Digital Wonderland to test jakiego dotąd nie było. Podczas Dacia Euro Trip blogerzy z Make Life Harder wybiorą się w podróż Dacią Duster po krajach południowo-wschodniej Europy. Przez 2 miesiące przemierzą 7000 km szlakami oddalonymi od największych turystycznych skupisk, a swoje relacje opublikują na własnym fanpage’u. Niektóre z nich zobaczyć też będzie można na fanpage’u „Dacia. Wybieram mądrze.”

czytaj:   Rusza kolejna odsłona Łomżingu

„Projekt Dacia Euro Trip opiera się na wykorzystaniu zbieżności w komunikacji marki Dacia oraz Make Life Harder. Dacia to marka dla ludzi pragmatycznych, poszukujących „mądrych wyborów”. W ich opinii samochód ma przede wszystkim jeździć, być niezawodnym i ekonomicznym w eksploatacji, a nie pełnić rolę symbolu statusu. Make Life Harder z kolei, w inteligenty i ironiczny sposób obnażają absurdy świata komercyjnego i podporządkowanego „lansowi”. Skłaniają w ten sposób do racjonalnego myślenia.” – komentuje Łukasz Chomyn, Senior Copywriter w Digital Wonderland.

czytaj:   Starcom: Rynek reklamowy wzrósł o 3 proc. w 2016 r.

Dacia

Dacia Euro Trip to pierwsza w historii blogerów Make Life Harder tak duża komercyjna współpraca z marką. Ich fanpage aktualnie śledzi ok. 120 tyś fanów. W 2012 roku otrzymali nagrodę Sztorm Roku w kategorii film i multimedia.

źródło: mat. pras.