w

Agencja Słucham wspiera aplikację BookBeat na polskim rynku

Bookbeat

Specjalizująca się w kampaniach wykorzystujących podcasty agencja SŁUCHAM realizuje kampanię wspierającą szwedzką aplikację BookBeat na polskim rynku.

W trwającej od października do końca grudnia kampanii wzięło udział siedmioro podcasterów. Na kampanię launchującą BookBeat na polskim rynku składały się dedykowane treści – 8 odcinków realizowanych we współpracy z twórcami następujących podcastów: “Imponderabilia”, “Rock i Borys”, “Halo, Dziewczyny!”, “Słuchowisko”, “Muda Talks”, “Dwóch Typów Podcast” oraz “Podcast Radioaktywny”. 

Twórcy podcastów biorący udział w kampanii informowali o nowej platformie z wykorzystaniem której można słuchać audiobooków i czytać ebooki, a także oferowali dedykowane kody umożliwiające darmowy, 30-dniowy dostęp do pakietu BookBeat premium. Agencja SŁUCHAM odpowiada za dobór twórców, wpisujący się w strategię marki BookBeat, oraz za współpracę z nimi.

Bardzo dobre wyniki kampanii zapewnił odpowiedni dobór twórców. Każdy z podcasterów biorących udział w kampanii stworzył wokół unikalną społeczność. Wszystkich słuchaczy łączy zainteresowanie kulturą cyfrową, więc są to osoby idealnie mieszczące się w targecie BookBeat. Wyniki kampanii są na tyle satysfakcjonujące, że obecnie planujemy kolejne wspólne działania – mówi Marta Niemira, CEO agencji SŁUCHAM. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Coconaut

Challenge Coconaut

Camerimage

Międzynarodowy konkurs na identyfikację dla Camerimage