Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Challenge Coconaut

Coconaut

Nowy rok to czas na nowe postanowienia. Zostawiamy za sobą wszystko to, co się wydarzyło w poprzednim roku – cieszymy się z sukcesów, z tego co udało nam się zrealizować i zapominamy o tym, co nam nie wyszło. W nowym roku wracają pasje, na które dotychczas brakowało czasu lub odwagi. Pojawiają się też nowe cele i marzenia, których realizacji nie możemy się doczekać.

W ramach odczarowania Nowego Roku polska marka Coconaut na swoim Instagramie zorganizowała challenge, w którym zasponsoruje i uwieczni realizację Twojej pasji! 

Do akcji marka zaprosiła kilku znanych influencerów, którzy opowiedzieli o swoich nawykach, które chcą zmienić na lepsze w 2021. Gabi Drzewiecka, Kuba Wesołowski, Olivier Janiak, Ania Wendzikowska i Krzysztof Adamek podzielli się ze swoimi obserwatorami postanowieniami noworocznymi, zachęcając przy tym do udziału w challenge’u. 

W challenge’u może wziąć udział każdy – co trzeba zrobić? 

Wejdź na instagrama Coconaut (@coconaut.wodakokosowa) i wybierz jeden z dwóch sposobów na zgłoszenie. 

  1. Wstaw w formie relacji na swoim Instagramie wypełniony szablon 2021 Do Better Go Higher! który znajdziesz w wyróżnionej relacji “challenge” na proflu marki.
  2. Skomentuj pod postem challenge’owym, na jaką pasję przeznaczysz nagrodę. Bardzo mile widziane będzie również zaproszenie do zabawy trzech znajomych oraz polubienie posta. 

Coconaut spośród wszystkich zgłoszeń wybierze dwa, które zostaną nagrodzone możliwością realizacji swojej pasji do 2000zł. 

Challenge trwa do 31 stycznia. Szczegóły w regulaminie dostępnym na Instagrmowym profilu marki Coconaut. 

Produkty dostępne w: ŻABKA | LIDL | PIOTR i PAWEŁ | AUCHAN | SELGROS | POLSKA CHATA | STACJE BP | STACJE SHELL | STACJE LOTOS


Zobacz też:

Jak wyróżnić się wśród konkurencji dzięki niszy rynkowej?

Proste rozwiązania niosą największe korzyści. Jak zastosować regułę KISS w marketingu?

Kampania AdWords czy pozycjonowanie szerokie – na co się zdecydować?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *