w

Brand24: 20-proc. wzrost liczby klientów rok do roku

Brand24

127 klientów netto pozyskał Brand24 w drugim kwartale 2021 roku. To już piąty kwartał z rzędu, kiedy globalny dostawca narzędzi do monitorowania mediów notuje wzrost bazy klienckiej Drugi kwartał 2021 roku stał pod znakiem dalszego poszerzania zasięgu usług oferowanych przez Brand24. Na koniec czerwca korzystało z nich już 3737 firm na całym świecie. To o około jedną piątą więcej niż w tym samym czasie przed rokiem. W porównaniu z pierwszym kwartałem tego roku wzrost ukształtował się na poziomie 4 proc.

Wyniki sprzedażowe w drugim kwartale są niezłe na tle Q2 w zeszłym roku, choć słabsze niż Q1 2021. Wynika to z wcześniejszego i silniejszego niż zwykle „efektu wakacji” – skumulowanego przez ostatnie dwa lata. Warto jednak zauważyć, że cały czas pniemy się w wynikach wyszukiwania Google, biorąc pod uwagę kluczowe frazy. To dobry prognostyk na przyszłość. – mówi Michał Sadowski, współtwórca i prezes Brand24.

Brand24 od I kw. 2021 r. aktywnie wprowadza nowe, komplementarne produkty kierowane do specjalistów marketingu i PR. Są to między innymi szyte na miarę analizy sentymentu wobec danej marki, przygotowywane przez wyspecjalizowany dział analityczny wspomagany zaawansowanymi narzędziami informatycznymi. Pozwalają one obiektywnie oceniać efekty działań marketingowych oraz porównywać skuteczność z benchmarkiem rynkowym oraz bezpośrednią konkurencją.

Cały czas pracujemy nad ulepszaniem naszych produktów, nowymi usługami i poprawą UX. Jeden z projektów, który wkrótce zaczniemy realizować, to budowa algorytmów potrafiących nie tylko indeksować, ale również interpretować treści pojawiające się na temat marek naszych klientów w oparciu o technologię AI. Dostaliśmy na realizację tego projektu dotację z funduszy unijnych. Zgodnie z planem chcemy wdrożyć go do 2023 roku. – zapowiada Michał Sadowski.

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie. Narzędzie sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Electrolux tomasz ossoliński

Tomasz Ossoliński x Electrolux

Światowy dzień emoji na facebooku

Światowy Dzień Emoji na Facebooku