Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Rockstar Energy Drink zwalczał jesienny spadek energii

Rockstar Energy Drink powołał #RockstarTeam, który otrzymał zadanie pobudzenia osób dotkniętych jesiennym spadkiem energii. Akcja wykorzystywała potencjał mediów społecznościowych i oparta była o komunikację real time. Za jej realizację odpowiadała agencja Buzz Media we współpracy z Brand24.

Zaspani internauci byli lokalizowani natychmiast po zamieszczeniu wpisu w mediach społecznościowych – Wykorzystując nasze narzędzie do monitoringu Internetu, identyfikowaliśmy po statusach osoby, które ewidentnie potrzebowały solidnej dawki energii – wyjaśnia Michał Sadowski z Brand24.

Działalność #RockstarTeam to przykład konsekwentnie realizowanej strategii – Marka Rockstar jest młoda, odważna i chętnie w swojej komunikacji wykorzystuje nowe media. Konsument jest dla nas bardzo ważny, więc każda możliwość dotarcia do niego w zaskakujący i angażujący sposób jest przez nas wykorzystywana – podkreśla Adam Mickiewicz, brand manager Rockstar Energy Drink. Osoby, do których trafiła ekipa, otrzymały specjalne, pobudzające pakiety Rockstara.

Jesienny okres sprawił, że członkowie ekipy miały naprawdę wiele do zrobienia. – Przez cały tydzień widzieliśmy bardzo duże zainteresowanie #RockstarTeam. Często udawało się nam wywołać zaskoczenie u osób, które nie spodziewały się naszej wizyty. Licząc ilość interakcji na Facebooku, Tweeterze i YouTube możemy powiedzieć, że akcja odniosła sukces. Dzięki temu, że połączyliśmy działania offline z online akcja zyskała duży zasięg pomimo, że team działał tylko na terenie Warszawy – mówi Paweł Suchocki, dyrektor Buzz Media.

Osią komunikacji kampanii był fan page facebook.com/RockstarPoland i kanał na YouTube.

Patronat nad akcją objęło Antyradio. W porannej audycji „Pobudzenie” słuchacze mogli usłyszeć #RockstarTeam, a także reakcje osób, do których zawitał Team.

Buzz Media realizuje stałą obsługę Rockstar Energy Drink w mediach społecznościowych.

źródło: mat. pras.