Powszechnie wiadomo, że czas to pieniądz, a już na pewno w biznesie. Relacje z klientami, kontrahentami, jak i te wewnątrz firmy będą łatwiejsze, jeśli praca będzie przebiegała płynnie. Jednym z najefektywniejszych narzędzi, ułatwiających komunikację w firmie, jest call center.
Przekierowanie rozmowy do właściwej osoby pozwala zaoszczędzić czas obu stronom, jak i podnieść wydajność pracy. W dobie nowych technologii połączenia telefoniczne nie tracą na wartości. Klienci nadal dużą wagę przywiązują do rozmowy, dzięki której uzyskują szczegółowe informacje dotyczące danego zagadnienia. Dobra komunikacja jest fundamentem do owocnej współpracy. Call center w firmie pozwala zoptymalizować czas przeznaczony na rozmowę i efektywnie obsłużyć klienta, co przekłada się na finanse przedsiębiorstwa.
Spis treści
Realne zalety wirtualnej centralki
„Porządkowanie” połączeń firmowych może być nie lada wyzwaniem, jeśli przedsiębiorstwo składa się z kilku działów, biur czy filii. Dlatego warto zainwestować w dobrze zorganizowane call center. Wirtualna centralka, obsługiwana z poziomu aplikacji pomoże przekierować połączenie bezpośrednio do właściwej osoby.
Mając jeden numer, można dokonywać połączeń z całą placówką. Przekierowania odbywają się elektronicznie, a reguły kierowania są indywidualnie kreowane przez firmę. Centralka jest narzędziem przejrzystym dzięki raportom, które można analizować pod kątem odbieranych połączeń, a także dzięki możliwości nagrywania, co także bywa cenne w losowych sytuacjach.
Ponadto stworzona przez Orange Wirtualna Centralka Orange (WCO) daje możliwość zintegrowania z już istniejącymi numerami PSTN, ESF oraz VoIP. To także można wykonać dzięki intuicyjnej aplikacji. Firma może stworzyć wirtualną recepcję, nagrać powitanie oraz zaprogramować menu głosowe. Dzięki pełnej automatyzacji odbierania połączeń praca jest bardziej wydajna i mniej angażująca osoby w biurze.
Zalety firmowego call center oraz jego cena
WCO jest narzędziem, które pozwoli dostosować parametry usługi call center, do rozrastającej się struktury firmy. Bez względu na rozmieszczenie nowych placówek, ilość przedstawicieli czy biur, usługę można łatwo dostosować do swoich potrzeb, posługując się jedynie aplikacją. W ofercie Orange można za 1zł + Vat przetestować zalety centralki w jednym cyklu rozliczeniowym. Abonament miesięczny to 49zł + Vat.
Mając więc na uwadze, że usługa ta nie wymaga inwestycji w sprzęt czy dodatkową przestrzeń biurową i pracowników, koszty spersonalizowanego call center od Orange są bardzo korzystną ofertą. Pragnąc usystematyzowania przychodzących rozmów, warto zwrócić uwagę na WCO.
Pozwoli to skrócić drogę od klienta do specjalisty, który najlepiej rozwiąże jego problem. Ma to przełożenie na wizerunek firmy oraz jej bardziej dochodową pracę. Oszczędności związane z brakiem konieczności rozwoju infrastruktury telekomunikacyjnej są niebagatelne dla każdego przedsiębiorcy.