Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Coca-Cola x Local Heroes – kolekcja ubrań inspirowana kultowym napojem

Kultowy napój Coca-Cola stał się głównym motywem najnowszej kolekcji ubrań, stworzonej przez Local Heroes. Jedna z najpopularniejszych marek streetwearowych w Polsce zaprojektowała limitowaną linię ubrań, która czerpie inspirację z anglojęzycznego hasła marki Coca-Cola #ExpressYourTaste, jako analogii do wyrażania siebie poprzez swój styl.

Coca-Cola zaprosiła do współpracy Local Heroes – jedną z najpopularniejszych marek streetwearowych w Polsce. W efekcie współpracy powstała limitowana kolekcja ubrań i akcesoriów, czerpiąca inspirację z anglojęzycznego hasła kultowego giganta – Express Your Taste. Głównymi elementami kampanii, wokół których prowadzone są działania marketingowe to komunikacja loterii konsumenckiej i nagród w postaci elementów z najnowszej kolekcji Coca-Cola x Local Heroes. 

Coca-Cola x Local Heroes_2_1

Coca-Cola selektywnie podeszła do wyboru partnerów i postawiła na marki, które mają duże znaczenie w branży i jednocześnie odzwierciedlają ducha kampanii! Celem tego projektu jest zachęcenie młodego pokolenia do wyrażania siebie, swojego stylu i smaku. Wybrani partnerzy – Local Heroes i Sizeer, idealnie wpisują się w tę ideę poprzez swoje projekty oraz wartości, które reprezentują. 

Wszystkie elementy kolekcji będą dostępne wyłącznie jako nagrody w loterii konsumenckiej, która zostanie uruchomiona 2 marca! Zainteresowanych udziałem w loterii – Coca-Cola zaprasza do sieci salonów Sizeer, gdzie będzie można zobaczyć ubrania i akcesoria zaprojektowane przez Local Heroes dla marki Coca-Cola. Sizeer jest to przestrzeń, która przyciąga osoby stawiające na indywidualizm i specjalizuje się w dystrybucji sneakersów, ubrań i akcesoriów najlepszych marek streetwearowych na świecie. Klienci, kochający możliwość wyrażania siebie, mogą robić zakupy zarówno w salonach stacjonarnych Sizeer, jak i rozbudowanym sklepie online. Zgłoszenia do loterii będą się odbywać przez Messengera Coca-Cola. Be cautious!

W skład kolekcji Coca-Cola x Local Heroes wchodzi siedem elementów: dwa t-shirty, dwie bluzy, kurtka bomberka, skarpetki oraz nerka. Pojawiające się na ubraniach wzory, w tym duże, intensywnie zabarwione płomienie, nawiązują do wizji marek, których celem jest zachęcanie do przełamywania barier i eksponowania indywidualnego poczucia estetyki. Local Heroes opracowując projekty, inspirowało się różnymi wariantami logotypu marki. Cała kolekcja nawiązuje do ponadczasowego stylu vintage, rodem z lat 90.

Premiera kolekcji odbyła się 27 lutego 2020 roku na parkingu przy ul. Woronicza. Lokalizacja imprezy, atrakcje oraz atmosfera, tworzona dzięki muzyce i scenografii, sprawiły, że event w stu procentach oddał charakter kolekcji i podkreślił ważne dla Local Heroes i Coca-Coli przesłanie: #ExpressYourTaste. Na wydarzeniu nie zabrakło twarzy kampanii: Karoliny Pisarek, Nikodema Rozbickiego i Smolastego – indywidualistów z różnych obszarów kultury. Influencerów łączą światy ważne dla marki: mody, filmu oraz muzyki. Każdy z nich przyciąga zainteresowanie setek tysięcy osób. Na potrzeby kampanii z influencerami zrealizowano sesję zdjęciową.

To duży krok w sposobie komunikowania się Coca-Cola z młodymi odbiorcami – jako marki nowoczesnej i wyznaczającej trendy.  

Zaangażowane podmioty w kampanię Coca-Cola x Fashion

Za przygotowanie koncepcji kampanii i kreacji do TV oraz social mediów odpowiadał zespół McCANN i dom produkcyjny Lucky Luciano. Agencja LiquidThread zajęła się przygotowaniem bota promocyjnego, kampanii display oraz obsługą kanałów social media. Agencja Fortis odpowiadała za przygotowanie materiałów BTL oraz obsługę promocji konsumenckiej. Dom mediowy MediaCom odpowiadał za strategię mediową oraz kontrakty z influencerami. Produkcję eventu marka powierzyła agencji Brave, a działania obejmujące PR, w tym kontakt z mediami i influencerami oraz zaproszenie gości na event – agencji Big Picture.

***

Reżyser: Maciej Bieliński

Operator: Mateusz Dziekoński

Fotograf: Łukasz Pęcak

Makeup: Kasia Biały, Wilson

Fryzury: Adam Szaro, Michał Bielecki

Scenografia: Ładne Rzeczy / Ewelina Rosłaniec / Katarzyna Pielużek

Produkcja: Beniamin Onaszkiewicz, Lucky Luciano Pictures

***

O firmach z systemu Coca-Cola

System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. Coca-Cola Poland Services jest spółką zależną The Coca-Cola Company, właściciela ponad 500 marek napojów bezalkoholowych obecnych w ponad 200 krajach świata.  Coca-Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 590 milionów konsumentów. Wybrane marki dostępne na naszym rynku to: Coca-Cola, Coca-Cola Zero Cukru, Coca-Cola Cherry, Coca-Cola Lime, Fanta, Sprite, Kinley Tonic, napoje izotoniczne Powerade, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu, Kropla Delice, napoje herbaciane FUZETEA oraz napoje roślinne AdeZ. Coca-Cola systematycznie wzbogaca ofertę napojów o obniżonej lub zerowej zawartości cukru. Podejmuje także działania, służące ograniczeniu wpływu na środowisko poprzez promowanie recyklingu i dbałość o zasoby wody. Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają ponad 2 100 osób.

O marce Sizeer

Grupa MIG stworzyła największą na polskim rynku platformę sprzedaży marek sportowych i lifestylowych. Sieć sprzedaży MIG obejmuje obecnie kilkaset punktów handlowych, zorganizowanych zarówno w ramach własnej sieci detalicznej, jak i rozbudowanej sieci placówek partnerskich i dystrybucji hurtowej. Sizeer kieruje się na miasto, bo najlepszy streetwear od kultowych brandów potrzebuje przestrzeni.

Strategia komunikacji: LinkedIn w strategii komunikacji marek B2B

Marka od lat selekcjonuje najlepsze sneakersy, które dystrybuuje w sieci salonów w ponad 180 lokalizacjach w Europie. Wybiera tylko oryginalne produkty. We współpracy z takimi markami jak Nike, adidas, FILA, Puma, Reebok, New Balance, Vans czy Timberland tworzą multibrand, dla którego „c-i-t-y” to najważniejsze litery alfabetu.

O marce Local Heroes

Local Heroes zostało założone w 2013 r. jako mała marka wyróżniająca się produkcją unikatowych t-shirtów z chwytliwymi hasłami. Jednak dzięki ciężkiej pracy oraz odrobinie szczęścia, obecnie Local Heroes ewoluowało w brand streetwearowy, który w swojej ofercie ma do zaproponowania pełen zakres produktów odzieżowych jak również może się pochwalić współpracą ze znanymi światowymi markami takimi jak Disney, Reebok, Happy Socks czy The Blond Salad. Obecnie produkty LH są dostępne na www.localheroesstore.com oraz w pierwszym, flagowym sklepie marki na ul. Mokotowskiej 49, którego otwarcie miało miejsce pod koniec 2019 roku. 

 

Leave a Reply