Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

MediaCom z budżetem mediowym Łomży

mediacom łomża

MediaCom Warszawa obronił budżet Łomży (Van Pur). W przetargu na obsługę mediową marki agencja pokonała dwóch konkurentów. Współpraca obejmuje m.in. wsparcie strategiczne oraz planowanie i zakup mediów.

Na początku 2021 roku, wraz z wprowadzeniem nowej komunikacji marki Łomża, Van Pur zdecydował się na zrealizowanie przetargu, do którego zostały zaproszone trzy agencje. W drodze postępowania przetargowego marketer postanowił ponownie wybrać do współpracy MediaCom. 

– Zdecydowaliśmy się na kontynuację współpracy z agencją MediaCom nie tylko ze względu na najbardziej efektywną kampanię, zaproponowaną w ramach budżetu, ale również ze względu na niezwykle merytoryczne podejście do rekomendacji – uzasadnia wybór MediaCom Paulina Grodzińska, Dyrektor Marketingu grupy Van Pur. 

Agencja współpracuje z Van Pur i marką Łomża już od wielu lat – w zakresie strategii oraz planowania i zakupu mediów, zaś od 2020 roku również w obszarze gamingu oraz e-sportu. Agencja wspiera również realizowane przez Łomżę akcje specjalne, jak projekt „Swoją drogą” (2019) – dwumiesięczny cykl filmów dokumentalnych emitowanych w portalu Onet, w partnerstwie z marką Łomża.

W drugim tygodniu maja wystartowała nowa kampania Łomży – „W swoim tempie”, poprzedzona wprowadzeniem na rynek nowej szaty graficznej opakowań Łomży, podkreślającej regionalny charakter piwa i tradycję jego warzenia. Ambasadorem kampanii został Adam Woronowicz. Za zakup mediów do kampanii odpowiada MediaCom. 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *