w , ,

Cyber Kids on Real z kampanią adresowaną do młodzieży dla Muzeum Warszawy

Cyber kids on real z kampanią adresowaną do młodzieży dla muzeum warszawy

„20 rzeczy o Warszawie” to książka inspirowana nową wystawą główną Muzeum Warszawy. Obiekty muzealne stały się pretekstem do napisania opowiadań przez warszawskich pisarzy i pisarki młodego pokolenia: Justynę Bargielską, Sylwię Chutnik, Jacka Dehnela, Mikołaja Łozińskiego i Macieja Sieńczyka. W warstwie wizualnej książki zobaczymy fotografie Jacka Kołodziejskiego oraz ilustracje Dominika Cymera. Książka od tego miesiąca jest już w sprzedaży.

Kampania pod hasłem „Czytaj książkę 20 RZECZY o Warszawie. Więcej RZECZY zobaczysz w Muzeum Warszawy!” skierowana jest do tak zwanych młodych dorosłych. Kampania zachęca do przeczytania książki i odwiedzenia muzeum. Do pierwszego wydania książki, adresowanego do tegorocznych maturzystów dołączony jest bilet do muzeum. W kreacjach kampanijnych użyto kontrowersyjnych cytatów z książki.

Cyber kids on real z kampanią adresowaną do młodzieży dla muzeum warszawy

Cyber kids on real z kampanią adresowaną do młodzieży dla muzeum warszawy

Cyber kids on real z kampanią adresowaną do młodzieży dla muzeum warszawy

Cyber kids on real z kampanią adresowaną do młodzieży dla muzeum warszawy

Cyber kids on real z kampanią adresowaną do młodzieży dla muzeum warszawy

Cyber kids on real z kampanią adresowaną do młodzieży dla muzeum warszawy

Cyber kids on real z kampanią adresowaną do młodzieży dla muzeum warszawy

Cyber kids on real z kampanią adresowaną do młodzieży dla muzeum warszawy

Cyber kids on real z kampanią adresowaną do młodzieży dla muzeum warszawy

Na potrzeby kampanii zostały zrealizowane formaty internetowe oraz 7 krótkich spotów, których emisja obejmuje social media i warszawskie nośniki miejskie. Muzeum Warszawy planuje też serię wydarzeń promujących książkę, w tym spotkania z autorami i autorkami książki.

W kampanijnych kreacjach i spotach przedłużyliśmy ideę z samej książki – opowiadamy historie, które zapadną w pamięć. Mini – fabuły dotyczą prawdziwych eksponatów muzealnych. Czasem historie są po prostu zabawne, surrealistyczne, albo pozostawiają pewne niedopowiedzenie. Na koniec okazuje się, że każda z historii jest zamknięta w książce. – powiedziała Kasia Lorenz, CEO Cyber Kids on Real.

Koncepcję kampanii i kreacje przygotowała agencja Cyber Kids on Real. W kampanii wykorzystano fragmenty opowiadań z książki „20 rzeczy o Warszawie” Justyny Bargielskiej, Sylwii Chutnik, Jacka Dehnela, Mikołaja Łozińskiego i Macieja Sieńczyka Autorem zdjęć do książki użytych w kampanii jest Jacek Kołodziejski, ilustracje zrobił Dominik Cymer.

***

„20 rzeczy o Warszawie” Książka powstała z inicjatywy Prezydenta m.st. Warszawy oraz Muzeum Warszawy. Publikacja inspirowana jest wystawą główną Muzeum Warszawy: „Rzeczy warszawskie”. Autorami opowiadań są: Justyna Bargielska, Sylwia Chutnik, Jacek Dehnel, Mikołaj Łoziński i Maciej Sieńczyk. Na potrzeby książki powstały fotografie Jacka Kołodziejskiego oraz ilustracje Dominika Cymera. Limitowana edycja została rozdana warszawskim maturzystom. Książka jest dostępna w sprzedaży.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Google logo

11 agencji z Polski wśród nominowanych do Google Premier Partner Awards 2017

Lokowanie produktu

Lokowanie produktu na YouTube dla opornych