Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Premiera „Cyberpunk 2077” wspierana kampanią reklamową w mediach i markach Grupy Agora

Media i marki Grupy Agora w specjalnej, wieloformatowej kampanii reklamowej będą wspierać krajową premierę „Cyberpunk 2077”, jednego z najbardziej oczekiwanych tytułów w 2020 r. To kolejna odsłona wspólnych działań Agory i CD PROJEKT, które z ogromnym sukcesem współpracowały przy wprowadzeniu na polski rynek gier „Wiedźmin 2: Zabójcy Królów” i „Wiedźmin 3: Dziki Gon”.

Z końcem maja br. Grupa Agora i CD PROJEKT S.A. nawiązały współpracę reklamową w ramach przygotowań do wydania gry „Cyberpunk 2077”, która będzie miała premierę we wrześniu 2020 r. Dzięki temu nowy tytuł studia CD PROJEKT RED, będzie promowany w wyjątkowej kampanii, obejmującej wszystkie media Agory – tytuły prasowe, serwisy internetowe i stacje radiowe oraz wykorzystującej możliwości reklamowe spółek: AMS – lidera innowacyjnych rozwiązań na rynku reklamy zewnętrznej i Helios – operatora największej sieci kin w Polsce. Zaangażowanie rozpoznawalnych marek i wykorzystanie wielu zróżnicowanych formatów reklamowych pozwolą na dotarcie z informacją o „Cyberpunk 2077” do bardzo szerokiej grupy odbiorców. Pierwsza część kampanii zaplanowana jest na wrzesień, druga, zapewniająca wsparcie popremierowe – na listopad 2020 r.

Jestem dumny, że największa na polskiej giełdzie spółka wybrała media Agory do promocji swojego strategicznego projektu – tym bardziej, że to już kolejne działania, które wspólnie realizujemy. Premiera „Cyberpunk 2077” to wydarzenie, na które niecierpliwie czeka świat graczy. Cieszymy się, że dzięki zasięgowi i sile marek Agory będziemy mogli uczestniczyć w sukcesie tej produkcji. – mówi Bartosz Hojka, Prezes Agory S.A.

Cieszę się, że będziemy wspólnie z Agorą realizować w Polsce kampanię reklamową „Cyberpunka 2077″ – mówi Adam Kiciński, Prezes CD PROJEKT S.A. – Agora to nasz sprawdzony, wieloletni partner, z którym z sukcesem współpracowaliśmy już dwukrotnie, realizując kampanie promocyjne „Wiedźmina 2″ oraz „Wiedźmina 3″. Jestem przekonany, że przygotowywana z rozmachem kampania „Cyberpunka 2077″ dodatkowo wsparta siłą mediów Agory sprawi, że jeszcze więcej polskich graczy sięgnie po naszą najnowszą produkcję.

Cyberpunk 2077 to gra role-playing rozgrywająca się w tętniącym życiem i technologią otwartym świecie wzmocnionych cybernetycznie ulicznych wojowników, groźnych netrunnerów i błyskotliwych korpohakerów. Gracze wcielają się w postać V — cyberpunka stawiającego pierwsze kroki w najniebezpieczniejszym mieście przyszłości. Opowieść V oraz rozbudowane misje poboczne zaoferują dziesiątki godzin rozgrywki pełnej skomplikowanych moralnie wyborów. Ich konsekwencje wpłyną na przyszłość V oraz bohaterów, których spotka na swojej drodze. Akcja gry „Cyberpunk 2077” — zdobywczyni ponad 200 nagród — umiejscowiona jest w uniwersum klasycznego systemu fabularnego Cyberpunk 2020.

Cyberpunk 2077 ukaże się 17 września 2020 r. na PC, Xbox One i PlayStation 4. W tym roku swoją premierę będzie miała również wersja gry na platformę Google Stadia. Więcej na temat gry można znaleźć na jej stronie cyberpunk.net oraz na Facebooku i Twitterze.

Bezpośrednia współpraca Agory z CD PROJEKT przy premierze gry „Cyberpunk 2077” pozwala spółce kolejny raz zaangażować się w działania związane z rynkiem gier. Poprzednio w ramach współpracy z CD PROJEKT Agora była współwydawcą i dystrybutorem gier „Wiedźmin 2: Zabójcy Królów” oraz „Wiedźmin 3: Dziki Gon” – obie produkcje są bestsellerami na rynku polskim i światowym, a współpraca obu grup kapitałowych zakończyła się ogromnym sukcesem.

Dodaj komentarz