Pokket, nowa marka musów owocowych od Dawtony, rusza z pierwszą kampanią influencer marketingową pod hasłem „Ciśnij jak lubisz”. Akcja opowiada o codziennych wyborach, energii i wolności bycia sobą – w stylu generacji Z.
Kampania podkreśla, że Pokket dopasowuje się do Ciebie, a nie odwrotnie. Każdy smak to inny vibe, a każdy dzień to nowa okazja, by „cisnąć” po swojemu – na treningu, w domu, ze znajomymi, czy w drodze na spontaniczny wypad.
Kluczowym elementem kampanii jest tiktokowy utwór „Pokket – Ciśnij to”. Influencerzy tworzą jego własne interpretacje pokazując, jak różnorodny może być styl życia z Pokketem. Wspólny rytm łączy ich wszystkich, ale każdy „ciśnie” po swojemu.
Wyświetl ten post na Instagramie
W akcji udział bierze udział około dziesięciu młodych twórców internetowych. Stworzone przez nich treści pojawią się na TikToku i Instagramie, będą też obecne na profilach marki Pokket.
Pokket to brand, który od początku kierujemy do młodych, dynamicznych osób szukających autentyczności i pozytywnej energii. Nowa kampania pokazuje, że jesteśmy częścią ich świata – tam, gdzie toczy się codzienne życie generacji Z. Komunikujemy, że Pokket to coś więcej niż szybka przekąska – to styl życia, energia i dobra zabawa – podkreśla Ewa Kozłowska, odpowiedzialna w Dawtonie za markę Pokket.
W kampanii prezentowane są wszystkie trzy warianty Pokketa: Protein Booster, Fruit Bomb i Mochi. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja Lettly.

