Agencja Digital One rozpoczęła współpracę z Indesit Company Polska w zakresie strategii komunikacji oraz obecności marki Hotpoint na Facebooku.
Współpraca Digital One z Hotpoint startuje z początkiem lipca. Agencja współpracowała już wcześniej z Indesit Company Polska realizując dla tej firmy projekty z zakresu branded content i działań prosprzedażowych dla marki Indesit.
Celem przygotowanej przez agencję strategii komunikacji na Facebooku jest zwiększenie świadomości marki, która wcześniej nie posiadała polskiego profilu. Digital One uruchomiła polski profil dla marki i będzie odpowiedzialna za prowadzenie na nim bieżącej komunikacji, moderację oraz za jego wsparcie reklamowe.
Hotpoint nie poprzestaje na Facebooku i planuje rozszerzenie swojej obecności również na inne serwisy społecznościowe.
Przy prowadzeniu działań na polskim profilu Hotpoint agencja Digital One będzie współpracowała z włoską agencją MRM (McCann Worldgroup, Mediolan), która jest odpowiedzialna za globalną komunikację marki w kanale Social Media.
Źródło: mat. pras.