w ,

Dzień bez stanika, bo stanik jest w reklamie

Dzień bez stanika, bo stanik jest w reklamie

Bardotka, z fiszbinami, koronką, pushupem, z wyprzedaży lub w pełnej cenie, dwa za jeden i od znanego projektanta – w roli głównej biustonosz. A raczej jego brak, bo dziś obchodzimy Dzień bez Stanika.

Biustonosze to wygoda dla kobiet, wabik na mężczyzn, ale również motyw, do którego często sięgają twórcy reklam. I to nie tylko w promocji bielizny – stanik jest obecny w wielu spotach i plakatach, na których reklamowany produkt ma niewiele wspólnego nawet z odzieżą. Dziś subiektywny przegląd reklam, w których prym wiedzie stanik.

Na pierwszy ogień spot promujący sportową stację telewizyjną FOXSports.net. Główną postacią jest krągły pan, u którego wzrok przyciąga stanik, ewidentnie niedopasowany do jego sylwetki. Tymczasem pojawiająca się po czasie kobieta, prawdopodobnie partnerka, pyta wyłącznie o wyniki sportowe. Cóż, zapewne nie chciała go speszyć informacją, że wypadałoby, aby odwiedził brafitterkę.

Snickers i jego „Głodny nie jesteś sobą”, tym razem w wersji odkrywającej tajemnice alkowy. Plakat jest prosty i niezbyt wulgarny, a rękawice bokserskie to niespecjalne połączenie ze stanikiem. W tej sytuacji zjedzenie Snickersa wydaje się rozsądną opcją.

Snickers_sex

Stanik w polityce, czyli kontrowersyjny film reklamujący partię SLD. Urocza kandydatka na posłankę rozbiera się do rosołu, a w kulminacyjnym momencie striptiz się kończy. Pozostaje rzucony gdzieś stanik, rozczarowanie i niesmak, że spot nie był jednak żartem.

Co ma wspólnego walka z rakiem piersi, Nestle i Twitter? Punktem spójnym jest… stanik. Biustonosz, który ma zdolność twittowania, a treścią jego komunikatów jest przypominanie kobietom o konieczności badania piersi. Oceńcie sami, czy ten sposób jest godny polecenia.

Zaczyna się sielankowo – długie rozwiane włosy, zalotne spojrzenie i wystający niewinnie fragment stanika. Co dzieje się później? Nie to, czego się spodziewaliście – sami zobaczcie.

Samochody i kobiety to w opinii wielu dwa główne męskie „hobby”. Nie dziwi zatem kampania BMW, choć kontrowersje budzi hasło „Radość z jazdy”. Z pewnością jednak trafia do grupy docelowej, a i popatrzeć jest na co.

588744dc50746bb7fa6cbaef78bc5bd1

Biustonosz z miseczkami, których wielkość przyprawi niejedną panią o kompleksy. Oto reklama pralek LG, która ma udowodnić, że zmieści się w nich naprawdę sporo.

A na deser już nie reklama – bo przecież dzień bez stanika dla niektórych trwa cały rok 🙂

F744f0174f8a98a3d67312c551f74c8f

Maciej stodolny: moda jest dla wszystkich, każdy się przecież w coś ubiera

Maciej Stodolny: moda jest dla wszystkich, każdy się przecież w coś ubiera

Michał rudek i irena mrozek w agencji cheil polska

Michał Rudek i Irena Mrozek w agencji Cheil Polska