w

Eko design w cenie

Eko design w cenie

Umiejętne kształtowanie wizerunku firmy od samego początku to klucz do sukcesu w niedalekiej przyszłości. W głównej mierze liczy się oryginalny pomysł, jak w przypadku budowania tożsamości marki Leeds Juicery zajmującej się tłoczeniem soków na zimno. Firma zlokalizowana w Wielkiej Brytanii postanowiła zaakcentować swoją wyjątkowość i utożsamiać się z takimi wartościami, jak czystość, zdrowie, medytacja i ajurweda, czyli medycyna indyjska. Zgodnie ze słowami przedstawicieli firmy, Leeds Juicery „dąży do harmonii i jasności zarówno umysłu, jak i ciała, co wyraża nie tylko przez produkt, ale i jego estetykę”. Design i wizerunek firmy określić można jako „kliniczny”. Co to znaczy? By zrozumieć, wystarczy zerknąć na poniższe zdjęcia.

Eko design w cenie

Eko design w cenie

Eko design w cenie

Eko design w cenie

Eko design w cenie

Eko design w cenie

Eko design w cenie

Eko design w cenie

Eko design w cenie

Eko design w cenie

Eko design w cenie

Źródło: Behance

Powstaje pierwsza naprawdę zintegrowana agencja na rynku

Powstaje pierwsza naprawdę zintegrowana agencja na rynku

Nowi dyrektorzy zarządzający w agencji k2

Nowi dyrektorzy zarządzający w agencji K2