w ,

Minimalistyczna kampania McDonald’s

Minimalistyczna kampania mcdonald's

Ostatnia kampania McDonald’s we Francji została przygotowana przez TBWA.  Trzy plakaty i trzy produkty – frytki, hamburger i nuggetsy.

Plakaty są bardzo proste w formie i treści, widzimy na nich tylko pudełko, bez zbędnych dodatkowych logo i treści.

 

 

Minimalistyczna kampania mcdonald's

Minimalistyczna kampania mcdonald's

Minimalistyczna kampania mcdonald's

 

Agencja: TBWA\Paryż

Executive Creative Director: Benjamin Marchal & Faustin Claverie

Art Director: Margaux Chalard

 

Jeden komentarz

Dodaj odpowiedź
  1. Fajny wpis, ogólnie to całkiem fajne podejście zastosowało McDonalds – z ich obrotami, można sobie pozwolić na bardziej ryzykowne kampanie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Paweł jońca i mumio dla biedronki

Paweł Jońca i Mumio dla Biedronki

Uokik

UOKiK sprawdza Polska Press