Natasha Jen, partner w nowojorskim studiu Pentagram, i magazyn „How Design” opublikowali listę 20 najlepszych brandingów na świecie.
Na tej krótkiej liście aż 2 projekty pochodzą z Polski z warszawskiego studia Podpunkt. Są to to identyfikacja Politechniki Warszawskiej oraz identyfikacja francuskiego instytutu badawczego – Institut de Recherche en Informatique Fondamentale (CNRS / Université Paris Diderot).
Projekt identyfikacji Politechniki Warszawskiej prezentowały już wcześniej media niemieckie, brytyjskie, francuskie, amerykańskie oraz chińskie. Natasha Jen wskazała 10 najlepszych znaków i 10 najlepszych systemów identyfikacji wizualnej do 9. edycji konkursu HOW Logo Design Awards.
IDENTYFIKACJA WIZUALNA POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ
IDENTYFIKACJA WIZUALNA FRANCUSKIEGO INSTYTUTU BADAWCZEGO
Typy Natashy oraz ankietę do głosowania publikuje organizator konkursu – amerykański magazyn „How Design”.
Projektanci najlepiej ocenionych realizacji będą mieli przyjemność zaprezentować się w roli prelegenta w Bostonie podczas konferencji How Design Life 2018.
Walczymy więc o prezentację polskiego designu na dużej branżowej imprezie za oceanem.
www.howdesign.com/featured/cast-your-vote-the-9th-annual-how-logo-design-awards
—
Studio Podpunkt, wielokrotny laureat takich konkursów jak European Design Awards, Dobry Wzór, Must Have Łódź Design Festiwal, po raz pierwszy zostało tak mocno wyróżnione przez rynek amerykański. Zespół Podpunktu specjalizuje się w identyfikacjach, komunikacji wizualnej, opakowaniach, wystawiennictwie oraz za pomocą siostrzanej agencji digitalowej Superskrypt, zajmuje się również realizacją wizerunkowej komunikacji w sieci i unikatowych multimediów.