in

Facebook zwiększa dostępność narzędzi monetyzacyjnych dla twórców

Facebook

Facebook ogłasza szereg aktualizacji, które ułatwią twórcom zarabianie za pośrednictwem jego platform, m.in.:

  1. Rozszerzenie dostępności reklam typu in-stream
    Aby uzyskać dostęp do możliwości zarabiania na reklamach w swoich materiałach, wystarczy teraz, że strona osiągnie łącznie przynajmniej 600 tys. minut wyświetleń dowolnych nagrań w ciągu ostatnich 60 dni. Musi też posiadać pięć lub więcej zapisanych filmów.
  2. Zarabianie na różnych formatach wideo
    Umieszczenie reklam in-stream jest teraz możliwe w krótszych filmach – trwających przynajmniej minutę. To ułatwienie dla twórców nagrywających krótkie filmy. Wcześniej brane były pod uwagę jedynie nagrania trwające powyżej trzech minut.
  3. Testowanie reklam w Relacjach
    Również z myślą o twórcach krótszych form, w najbliższych tygodniach Facebook rozpocznie testowanie funkcjonalności umożliwiającej twórcom zarabianie za pomocą naklejek reklamowych w Relacjach. Początkowo testy tego rozwiązania będą prowadzone tylko w Stanach Zjednoczonych.
  4. Uruchomienie reklam typu in-stream w transmisjach na żywo
    Od dziś wszyscy twórcy, którzy spełniają określone kryteria mogą wykorzystywać reklamy in-stream do zarabiania na swoich transmisjach na żywo.

Więcej informacji na temat aktualizacji oraz narzędzi umożliwiających twórcom zarabianie na ich treściach dostępne jest tutaj.


Zobacz też:

Amazon vs Allegro- kto skorzysta na starciu gigantów?

Dlaczego każda firma działająca w internecie powinna korzystać z social media marketingu?

6 pytań, które pozwolą wybrać idealną agencję social media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Technika 6 kapeluszy

Jak uniknąć jednopłaszczyznowego podejścia do problemu? Z pomocą może przyjść technika 6 kapeluszy

Catering dietetyczny

Catering dietetyczny Pomelo startuje z własnym cyklem podcastów