Facebook ogłasza szereg aktualizacji, które ułatwią twórcom zarabianie za pośrednictwem jego platform, m.in.:
- Rozszerzenie dostępności reklam typu in-stream
Aby uzyskać dostęp do możliwości zarabiania na reklamach w swoich materiałach, wystarczy teraz, że strona osiągnie łącznie przynajmniej 600 tys. minut wyświetleń dowolnych nagrań w ciągu ostatnich 60 dni. Musi też posiadać pięć lub więcej zapisanych filmów. - Zarabianie na różnych formatach wideo
Umieszczenie reklam in-stream jest teraz możliwe w krótszych filmach – trwających przynajmniej minutę. To ułatwienie dla twórców nagrywających krótkie filmy. Wcześniej brane były pod uwagę jedynie nagrania trwające powyżej trzech minut. - Testowanie reklam w Relacjach
Również z myślą o twórcach krótszych form, w najbliższych tygodniach Facebook rozpocznie testowanie funkcjonalności umożliwiającej twórcom zarabianie za pomocą naklejek reklamowych w Relacjach. Początkowo testy tego rozwiązania będą prowadzone tylko w Stanach Zjednoczonych. - Uruchomienie reklam typu in-stream w transmisjach na żywo
Od dziś wszyscy twórcy, którzy spełniają określone kryteria mogą wykorzystywać reklamy in-stream do zarabiania na swoich transmisjach na żywo.
Więcej informacji na temat aktualizacji oraz narzędzi umożliwiających twórcom zarabianie na ich treściach dostępne jest tutaj.
Zobacz też:
Amazon vs Allegro- kto skorzysta na starciu gigantów?
Dlaczego każda firma działająca w internecie powinna korzystać z social media marketingu?