w

Fiszki FRoSTY

Fiszki frosty

Ruszyła kampania internetowa, zatytułowana: Fiszki FRoSTY przygotowana przez agencję marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. Jej głównym założeniem jest poszerzenie wiedzy konsumentów na temat produktów FRoSTY oraz o polityce marki – 100% naturalnego smaku.

Na stronie www.fiszkifrosty.pl, został wykorzystany motyw fiszek – małych, odwracanych karteczek, które często służą pomocą przy nauce języków obcych. W przypadku FRoSTY pokazują one odbiorcom, co naprawdę kryje się pod hasłem 100% naturalnego smaku.

Fiszki_frosty_2

Odkrywając kolejne karteczki, dowiadujemy się o uprawach warzyw kontrolowanych przez FRoSTĘ, niebieskim certyfikacie MSC, świadczącym o zrównoważonym połowie ryb, czy naturalnych przyprawach, które skutecznie zastępują sztuczne barwniki. Specjalna wyszukiwarka oparta na tagach, pozwala filtrować fiszki oraz produkty objęte kampanią, według własnych zainteresowań (np. tylko VEGE lub RYBY). Kampania jest powiązana kontekstowo ze spotem TV marki FRoSTA, w którym konsumenci są informowani o idei 100% naturalnego smaku.

Marka FRoSTA od kilku lat sukcesywnie wprowadza zmiany w recepturach potraw, usuwając wszystkie dodatki do żywności, takie jak: wzmacniacze smaku, sztuczne aromaty, barwniki. Składniki, które nie spełniały założeń 100% naturalnego smaku, zostały zastąpione produktami wysokiej jakości np.masłem bez barwników, ziołami, dojrzewającymi w słońcu, nie w szklarni, czy egzotycznymi przyprawami. W ciągu 2 lat FRoSTA wykonała bardzo dużo pracy, weryfikując ponad 200 składników!

Fiszki_frosty

***

GoldenSubmarine jest pierwszą agencją marketingu interaktywnego w Polsce. Filozofią jej działania jest innowacyjna mobilność, a status lidera w tej dziedzinie podkreślają kolejne nagrody, m.in. najwięcej w Polsce mobilnych FWA. Strategiczne myślenie o marce zgodne jest z autorską koncepcją marketingu 360interactive. W połączeniu z wieloletnim doświadczeniem, GoldenSubmarine oferuje swoim klientom skuteczne rozwiązania, które przekładają się na sukcesy podejmowanych działań. Do tej pory przekonały się o tym między innymi takie marki, jak: Agata Meble, Asseco Business Solutions, Audi, Avon, BNP Paribas Polska, FRoSTA, ING Bank Śląski, Media Markt, MK Cafe, Nivea Polska, Saturn Polska, Škoda Auto Polska, Sphinx Restauracje, Warbud.

Rekrutacja: 8 najczęstszych błędów

Rekrutacja: 8 najczęstszych błędów

#bazarek - jak internauci ominęli ciszę wyborczą

#BAZAREK – jak internauci ominęli ciszę wyborczą