Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Fundacja DKMS wybiera H2O Creative

Zadaniem agencji jest przygotowanie holistycznej kampanii społecznej fundacji promującej ideę dawstwa szpiku, obejmującej działania komunikacyjne z wykorzystaniem kanałów offline i online. Agencja przygotuje kompleksową kampanię z wykorzystaniem TV, nośników OOH i kanałów digitalowych. Start kampanii społecznej zaplanowany jest na pierwszy kwartał 2019 r.

Kluczowym zadaniem, przed którym stanęło H2O Creative, jest wzrost świadomości Polaków na temat idei dobrowolnego dawstwa szpiku, a także prostoty procesu zostania potencjalnym dawcą.

Działania agencji docelowo mają skłonić kolejne osoby do podjęcia świadomej decyzji o rejestracji jako potencjalny dawca szpiku. Obecnie w Polsce jest zarejestrowanych ponad 1,5 mln potencjalnych dawców szpiku, co stanowi zaledwie 4% populacji kraju.

czytaj:   H2O Creative przejmuje strategiczną obsługę marki Fresco

Jak wynika z danych w Polsce co godzinę ktoś dowiaduje się, że cierpi na nowotwór krwi – białaczkę. Często jedyną szansą na wyzdrowienie staje się przeszczepienie szpiku lub komórek macierzystych np. od członka rodziny. To jednak stanowi zaledwie 25% przypadków. W pozostałych niezbędne jest pozyskanie materiału do przeszczepienia od dawcy niespokrewnionego, tzw. „bliźniaka genetycznego”. Stanęliśmy przed ogromnym, ale jednocześnie niezwykle istotnym wyzwaniem zachęcenia jak największej liczby młodych ludzi, którzy realnie chcą pomóc w ratowaniu życia innych.

To jeden z tych projektów, który staje się jednym z najważniejszych w historii agencji. Czujemy ogromną odpowiedzialność, ale i dumę, że taka organizacja, jak Fundacja DKMS, zaufała nam, wierząc w skuteczność realizowanych przez nas kampanii –– mówi Marcin Maj, Business Development Director & Partner H2O Creative.

Fundacja DKMS to organizacja pożytku społecznego, działające w Polsce od 2008 roku i posiadająca status Ośrodka Dawców Szpiku w oparciu o decyzję Ministra Zdrowia. W ciągu blisko 10 lat Fundacja zarejestrowała w Polsce ponad 1 380 000 potencjalnych Dawców. Jej geneza sięga 1991 roku, kiedy to cierpiąca na białaczkę Mechtild Harf wraz z rodziną postanowiła walczyć z chorobą i znaleźć niespokrewnionego dawcę szpiku. Tak z prywatnej inicjatywy powstała organizacja, która w chwili obecnej posiada ponad 8 mln zarejestrowanych dawców na całym świecie i daje nadzieję na wyleczenie tysiącom chorym.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *