Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine zaprasza internautów i marketerów do pełnego zanurzenia się w #whaternet. To autorski projekt agencji, która „wie, co w necie”. Ma on odpowiadać na pytania o obecne trendy i inspirować do poszukiwania nowych przestrzeni w świecie interakcji.
#whaternet to synteza dwóch słów: „what” i „Internet”, mówiąca o tym, że „wiemy co w necie”. A co dokładnie? O tym można przekonać się na stronie #whaternet. Znaleźć tam można efektowne podwodne fotografie, których bohaterami są ludzie GoldenSubmarine. Nurkując głęboko w #whaternet dzielą się swoimi przemyśleniami na jego temat. Drugi, równie ważny element to profil na Facebooku, gdzie publikowane są regularnie grafiki i zdjęcia dotyczące tego, co aktualnie ciekawego dzieje się w przestrzeni online.
#whaternet to nasz autorski sposób patrzenia na Internet. Na co dzień jesteśmy w pełni zanurzeni w trendach, markach, technologiach. To ich pełne zrozumienie zapewnia nam sukces. – mówi prezes GoldenSubmarine, Grzegorz Krzemień. Idea #whaternet.u doskonale wpisuje się również w ogólne przesłanie agencji, jaką jest interaktywny błękitny ocean. Chcielibyśmy, żeby marketerzy mogli wykorzystywać naszą wiedzę na temat obszarów marketingu interaktywnego do promocji i rozwoju swoich marek. – dodaje Grzegorz Krzemień.
Podwodna sesja fotograficzna zrealizowana została w specjalnym głębokim basenie. Uczestnicy sesji nurkowali z aparatami tlenowymi w asyście płetwonurków. Autorem zdjęć jest fotograf Szymon Kobusiński, wykładowca m.in. Warszawskiej Szkoły Reklamy, Studium Związku Polskich Artystów Fotografików i twórca wielu unikalnych wizualnie, podwodnych projektów fotograficznych.
Źródło: mat. pras.