w ,

Greenpeace gra na emocjach miłośników LEGO

Greenpeace gra na emocjach miłośników LEGO

Greenpeace wytacza ciężką artylerię i w swojej najnowszej kampanii kieruje komunikat do wszystkich tych, którzy obok LEGO nie potrafią przejść obojętnie. Czym podpadło LEGO wespół z Shellem?

Dramatyczne sceny, wokalistka łzwanym głosem wyśpiewująca „Everything is awesome” i smutne figurki LEGO stopniowo zatapiające się w ropie. Oto jak Greenpeace postanowił zobrazować skutki działalności Shell, który również ma swój figurkowy odpowiednik w smutnej klockowej historii.

lego2

Posępny filmik wspiera witryna, na której za pośrednictwem komunikatu „LEGO, how will you rebuild what Shell destroys?”, każdy może przesłać petycję do twórcy klocków z prośbą o zerwanie współpracy z brytyjskim gigantem naftowym.

lego4

lego3

lego5

lego1

monika czaplicka

Houston, mamy problem. Monika Czaplicka o kryzysach w social media [wywiad]

Nietypowy skok na muzeum

Nietypowy skok na muzeum