Agencja Grey Group Poland stworzyła emocjonalną reklamę świąteczną dla jednego z najpopularniejszych banków w Polsce. Ideą, która przyświeca reklamie mBanku, było zwrócenie uwagi na relacje z najbliższymi podczas zbliżających się świąt.Świąteczny spot mBanku nawiązuje do poprzednich reklam marki.
Pojawia się bohater, który rozmawia ze sobą z przyszłości. W myśl „bądź bogatszy o dobre decyzje” odbiera telefon od siebie z przyszłości, który mu dziękuje, że pomyślał o prezencie dla bliskiej osoby. Dzięki niemu oczy najpiękniejszej kobiety z plaży mają ponownie rozbłysnąć.
Dopiero pod koniec spotu dowiadujemy się, że dziewczyną z plaży, jest babcia bohatera. Babcia z którą bohater ogląda zdjęcia przy wigilijnym stole, kiedy była młodą i atrakcyjną kobietą.Reklama mBanku ukazuje, że relacje z najbliższymi są najwyższą wartością. Prowokuje widzów do spojrzenia na ludzi starszych nie tylko przez pryzmat ich obecnego wieku. Wiek to tylko kwestia upływającego czasu, każdy z nas: był, jest lub będzie na miejscu innego członka rodziny.
Przy wigilijnym stole różne pokolenia łączy więcej niż nam się wydaje na pierwszy rzut oka. „Bądź bogatszy o dobre decyzje” proponuje mBank, mówiąc jednocześnie, że decyzje które podejmujemy dziś, będą miały swoje skutki w przyszłości. Dlatego warto zadbać, by były to dobre decyzje. Grey Group od kilku lat odpowiada za strategiczne planowanie i realizowanie kampanii reklamowych mBanku. Agencja zajmuje się również obsługą mediów społecznościowych marki.