Piotr Stanoch dołączył do zespołu Digital OMD obejmując stanowisko Digital Strategy Managera. Będzie odpowiedzialny m.in. za koordynację projektów i ścisłą współpracę z Klientami.
W związku z dynamicznym rozwojem działu Digital OMD, agencja pozyskała nowego członka zespołu. Od kwietnia 2013 Piotr Stanoch będzie pełnił funkcję Digital Strategy Manager. Do zadań Piotra będzie należało doradztwo w doborze strategii i rekomendacje optymalnych rozwiązań oraz ścisła współpraca z Klientami. Piotr zajmie się również popularyzacją narzędzi oraz innowacyjnych rozwiązań OMD szczególnie pod kątem potrzeb Klientów e-commercowych.
Wspólny dział internetowy OMD, PHD i Easymedia jest jednostką specjalistyczną wspierającą działania zespołów operacyjnych. Kampanie typu display od 2007 roku są planowane w ramach multimedialnych zespołów operacyjnych.
Piotr Stanoch wcześniej był związany z Novem Group, gdzie pracował ostatnio na stanowisku Key Account Managera. W branży pracuje od 2008 roku. W tym okresie odpowiadał za planowanie i realizację kampanii m.in. dla takich reklamodawców jak: Aviva Direct, mBank, Top Secret, Troll, InPost czy Esselte.
Źródło: mat. pras.