Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

H2O Creative przejmuje strategiczną obsługę marki Fresco

Agencja odpowiada za stworzenie strategii oraz wdrożenie platformy obejmującej komunikację marketingową i działania ambientowe oraz promocję w punktach sprzedaży. Marka należy do Grupy AMBRA, największego producenta, importera i dystrybutora win w kraju. Współpraca rozpoczęła się w sierpniu.

Wina Fresco to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek w Polsce i lider segmentu win do 12 zł. Dzięki atrakcyjnej relacji jakości do ceny, są chętnie wybierane przez konsumentów szukających przyjemnego i zbalansowanego smaku.

To kolejna marka z branży alkoholowej w tym roku, której obsługa została powierzona H2O Creative. –   Jak wynika z badań* aż 62% Polaków pije wino, co w skali roku daje ponad 400 mln litrów tego trunku! Przeciętny Polak sięga najczęściej po trunki z tak zwanej średniej półki, których cena nie przekracza 30 zł. To ogromna rzesza odbiorców, o których trzeba walczyć przemyślaną strategią – zarówno na poziomie działań marketingowych, jak i sprzedażowych. Jako agencja brand buildingowa możemy pochwalić się na tym polu mierzalnymi sukcesami. Z wielką przyjemnością przystąpiliśmy do kolejnego wyzwania, jakim jest rozwój marki Fresco – mającej ogromny potencjał do zdobycia kolejnych konsumentów na tym bardzo konkurencyjnym rynku –– mówi Marcin Maj, Business Development Director & Partner H2O Creative.

Agencja odpowiada za całą ofertę marki Fresco. Przypomnijmy, że w 2018 roku AMBRA otworzyła przełomowy dla marki sezon orzeźwienia, wprowadzając do sprzedaży dwa nowe owocowe smaki Fresco Frizzante: Fresco Frizzante Fragola i Fresco Frizzante Mango & Pesca o niższej zawartości alkoholu 5,5% oraz unikalny na rynku format opakowania: poręczną odkręcaną butelkę 250 ml.

– Odpowiadamy na zmieniające się trendy konsumenckie. Fresco Frizzante jest lekkie, zachowuje elegancję wina, rozszerza wachlarz okazji do konsumpcji wina i przełamuje bariery cenowe. To nowy gracz na rynku orzeźwienia, który wymaga nowych działań marketingowych. To co zwróciło naszą uwagę przy wyborze H2O Creative, to zrozumienie nie tylko marketingowej, ale także sprzedażowej strony marki. Wspólne działania mogą mieć ważne znaczenie dla przyszłości Fresco  – mówi Zuzanna Amarante, Senior Brand Manager AMBRA S.A.

*Raport „Polacy w świecie wina 2018”, Makro Cash&Carry Polska

czytaj:   Jak przenieść marketing do internetu? 5. Kongres Online Marketing 2013 Lab

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *