Zespół Social Media Business Unit agencji Isobar wspiera obecności marki Kasia w mediach społecznościowych. Współpraca z należącą do Unilever marką jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu, który został rozstrzygnięty na przełomie lutego i marca br. agencja będzie realizowała również projekty specjalne.
Współpraca obejmuje stworzenie strategii obecności w social media oraz opiekę nad profilami marki na Facebooku, Instagramie oraz YouTube. Zespół Isobar będzie również wspierał marketera w digitalowej komunikacji projektów specjalnych. Pierwszym wspólnym projektem jest promocja obchodzonego 17 maja Międzynarodowego Dnia Pieczenia.
Agencja przygotowała aktywację „Kurierzy Kasi”. Dzięki udziałowi w konkursie uczestnicy będą mogli podzielić się swoimi wypiekami z najbliższymi.
Na stronie należy wypełnić zgłoszenie wraz z krótkim uzasadnieniem. Do wybranych osób zawitają specjalni kurierzy, którzy zapakują przygotowane ciasto i dostarczą je pod wskazany adres. Najbardziej kreatywne zgłoszenia zostaną nagrodzone robotami planetarnymi marki Philips. Akcję wspierają blogerzy kulinarni i lifestylowi (Fashionelka, Ladygugu, Zuchrysuje, Nishka). Relacja z obchodów Światowego Dnia pieczenia będzie prowadzona we wszystkich kanałach social media należących do marki.
Wsparcie PR akcji zapewnia zespół marketingu i PR działający w ramach Dentsu Aegis Network Polska.