in

Relaksuj się, kto może! Kampania Lusette x Dziadek do orzechów

Relaksuj się, kto może! Kampania lusette x dziadek do orzechów

Producent wafelków impulsowych Lusette zorganizował ogólnopolskie badanie pod hasłem „Relaksuj się, kto może!”. Według marki „chwila dla siebie” należy się każdej kobiecie – w dowolnej formie, ilości, i o każdej porze.

I chociaż bywa, że o ten moment wytchnienia trzeba stoczyć walkę ze światem, to warto ją podjąć. Lusette wspiera te dążenia i motywuje kobiety, aby zadbały o swoje potrzeby i nie odkładały przyjemności na później. Wafelki Lusette są po to, aby dodatkowo osładzać tę upragnioną i wyczekaną porę relaksu.

Jak się relaksować

Celem kampanii „Relaksuj się, kto może!” jest promocja Lusette jako eksperta od „chwili dla siebie”. Aby móc w pełni zasłużyć sobie na ten tytuł, Lusette przeprowadziło ogólnokrajowe badanie. W ten sposób marka mogła zdobyć bezcenną wiedzę z pierwszej ręki o tym, jak kobiety w Polsce spędzają swój wolny czas. Badanie zostało przeprowadzone we współpracy z domem badawczym SW Research metodą CAWI na reprezentatywnej grupie 1000 Polek. Pełne wyniki badania prezentowane są na dedykowanym landing page’u: http:// ankieta.lusette.pl/

Jaki obraz wyłania się z odpowiedzi na dwadzieścia pytań o relaks? Polki najbardziej lubią odpoczywać wieczorem, z parującym kubkiem w dłoni i w towarzystwie ukochanego. Nad zakupy czy imprezę przedkładają odpoczynek w ciszy i spokoju. Nieodłącznym rekwizytem przy relaksie jest dla Polek coś miękkiego – „może to być druga osoba”.

Chociaż respondentki przyznały, że na ogół nie mają problemu z wygospodarowaniem „chwili dla siebie”, to jednak z oddaniem się przyjemnościom czekają, aż wypełnią wszystkie obowiązki. Fakt ten zdaje się potwierdzać najpopularniejsza odpowiedź na pytanie o tytuł piosenki, która najlepiej opisuje „Twoją chwilę dla siebie”: hit Izabeli Trojanowskiej „Wszystko, czego dziś chcę”.

Do udziału w kampanii Lusette zaprosiło popularną ilustratorkę Rynn rysuje. Wyjątkowy styl wizualny i tematyka jej ilustracji idealnie wpisują się w filozofię marki. Rynn rysuje w swoich ilustracjach najchętniej uwiecznia momenty przyjemności na kanapie, z jedzeniem i w towarzystwie swoich kotów, pokazując fanom, że relaks jest ważny i potrzebny. Jej „obrazki”, jak sama je nazywa, to pełna humoru i dystansu konsekwentna pochwała rozpieszczania siebie. Kreacje przygotowane przez Rynn rysuje na potrzeby kampanii „Relaksuj się, kto może!” zobrazowały odpowiedzi na poszczególne pytania oraz wyniki całej ankiety.

Do kampanii włączyły się również influencerki, które popularność wśród followersów zyskały dzięki luźnemu podejściu do życia i wymagań, jakie kobietom stawia społeczeństwo: Chujowa pani domu oraz Flow Mummy.

Kampania „Relaksuj się, kto może!” potrwa od maja do czerwca i obejmie swoim zasięgiem media społecznościowe (Facebook, Instagram, YouTube). Za koncepcję kreatywną i produkcję kampanii odpowiada agencja reklamowa Dziadek do orzechów.

Planner: Albert Stęclik
Dyrektor kreatywny: Tomasz Gębala
Account Director: Konrad Helwig
Senior copywriter: Jagoda Janowska
Account Manager: Kinga Karcz
Ilustracje: Rynn rysuje

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Copywriting, jak napisać informację prasową

Copywriting, czyli 6 kroków do skutecznej sprzedaży słowem

Nowe logo pzu

PZU z nową kampanią ubezpieczeń dla dzieci na wakacje