Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Juliusz Jagiełło i Aneta Sobolewska awansują w Nieagencji

Juliusz Jagiełło awansował w strukturach Nieagencji na Digital Directora, a Aneta Sobolewska na Operations Managera. Są to nowo utworzone stanowiska, które powstały w wyniku wdrożenia kolejnego etapu strategii rozwoju firmy. Oboje raportują bezpośrednio do Zarządu.

Nieagencja szybko urosła. Do tej pory płaska struktura bardzo dobrze się sprawdzała, jednak, żeby móc kontynuować trend wzrostowy konieczne jest wprowadzenie zmian, które pozwolą na intensyfikację działań i rozwoju. Obecnie budujemy zespół, który będzie miał autonomię w działaniu i sprawi, że będziemy bardziej efektywni. Jednocześnie chcemy mu zapewnić możliwość podnoszenia kompetencji. Dlatego też utworzyliśmy nowe stanowisko Digital Director, które powierzyliśmy Juliuszowi. Ma on duże doświadczenie w obszarze realizacji projektów technologicznych i marketingowych. Będzie wspierał zespół w kwestiach technologicznych oraz rozwijał nowe produkty w tym obszarze. Z kolei Aneta na nowym stanowisku będzie w całości odpowiedzialna za realizację działań wewnętrznych Nieagencji – kwestii administracyjnych, HR i finansowych, co pozwoli reszcie pracowników w pełni skupić się na prowadzeniu projektów. Rola back office’u w firmach jest przez wielu niedoceniana, ale bez sprawnego funkcjonowania tego obszaru nie można mówić o dobrze działającej organizacji. Będzie to dla niej nowe wyzwanie i wiem, że doskonale poradzi sobie w tej roli – mówi Marcin Żukowski, Członek Zarządu, Nieagencja.

Juliusz Jagiełło z branżą marketingową jest związany od ponad 10 lat. Do Nieagencji dołączył w połowie 2020 roku. Jako Senior Consultant odpowiadał za obsługę m.in.: Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji, Fundacji Avalon oraz Urzędu Miasta St. Warszawy. Na nowym stanowisku – Digital Director – zajmie się koordynacją projektów technologicznych i marketingowych, rozwojem cyfrowych produktów Nieagencji oraz działaniami z obszaru new business. Nadal będzie też realizował projekty marketingowe dla dotychczasowych klientów, jednak w mniejszym stopniu będzie zaangażowany w działania operacyjne. Poprzednio był związany z Gameset, gdzie obsługiwał OSHEE. Wcześniej przez blisko 5 lat pracował jako Digital Manager w WiseFriends. Realizował wówczas działania m.in. dla: Orange, COTY, adidas, Essilor czy Opel. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w Workking (Polska Press Grupa) i Monday PR.

Aneta Sobolewska dołączyła do Nieagencji w sierpniu br. Jako Office Manager zajmowała się kwestiami administracyjnymi. Obecnie na stanowisku Operations Manager wspiera również dział finansowy oraz odpowiada za prowadzenie aktywności z obszaru HR. 

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *