w

K2 dla Fundacji Kolorowy Świat

K2 dla fundacji kolorowy świat

Zespół K2 skonstruował interaktywną instalację dla Fundacji Kolorowy Świat, która zajmuje się problemem mózgowego porażenia dziecięcego. Instalacja została wykorzystana w spocie TV, a na co dzień w praktyce posłuży rehabilitantom i podopiecznym Fundacji.

Instalacja, to interaktywny instrument muzyczny, który dostarcza o wiele więcej bodźców niż klasyczny wyświetlacz. Można się w niej zagłębić i poczuć się jej częścią. Pod wpływem nacisku wyświetlają się nowe kolory, a także włączają się dodatkowe dźwięki i muzyka nabiera tempa. Całość służy dzieciakom w zabawie – obiekt zaciekawia je i dostarcza im przeżyć.

Kontakt podopiecznych Fundacji z instalacją i reakcje dzieciaków na jej doznania został uwieczniono w wizerunkowych spocie przybliżającym problem porażenia mózgowego u dzieci.

Zależało nam na tym aby uniknąć wzbudzania litości, tylko pokazać w tej kampanii radość, nadzieję, przyszłość i prawdziwą pracę z dziećmi. Czyli to, co naprawdę daje Fundacja Kolorowy Świat. – komentuje Marek Cichy, Team Leader K2 Motion.

Spot będzie emitowany w kanałach TVP od listopada do grudnia.

źródło: mat. pras.

Deloitte, pwc, yves rocher na kongresie marketing automation

Deloitte, PwC, Yves Rocher na Kongresie Marketing Automation

6 sekund na sukces - vine inspiruje marki

6 sekund na sukces – Vine inspiruje marki