w

Grupa K2 dla Ministerstwa Środowiska

Grupa k2 dla ministerstwa środowiska

Po raz kolejny Grupa K2 wesprze kampanię prowadzoną przez Ministerstwo Środowiska. Tym razem działania prowadzone przez K2 Media i K2 Search wspomogą promocję strony www.naszesmieci.pl. Serwis stworzony przez Ministerstwo Środowiska promuje ideę segregacji śmieci i informuje użytkowników internetu na temat zmian, które wejdą w życie 1 lipca br.

Działania obejmują planowanie oraz zakup mediów, przygotowanie i placement artykułów sponsorowanych, a także działania e-PR. K2 Media przygotuje również kontent na stronę www.naszesmieci.pl. W ramach współpracy wspomoże także działania promujące kampanię informacyjną na Facebooku. Na profilu http://www.facebook.com/MinSrodowiska użytkownikom Facebooka zostaną przybliżone informacje dotyczące „ustawy śmieciowej” oraz rozwiązań stosowanych w innych państwach.

Nowoczesny_system_zagospodarowania_smieci_infografika_cz1

Kampania promocyjna obejmie również działania reklamowe na YouTube. Przygotowany przez Ministerstwo Środowiska spot będzie promowany w formacie pre-roll. Agencja mediowa opowiada za przygotowanie i przeprowadzenie mailingu informacyjnego oraz kampanię display, która obejmie portale kobiece, informacyjne i horyzontalne.

W ramach umowy zostaną przeprowadzone również działania SEO. Za ich realizację odpowiada K2 Search. Agencja przeprowadzi m.in. audyt strony www.naszesmieci.pl, wdroży zmiany, jak również przeprowadzi kampanię Adwords.

Działania rozpoczęły się 7 czerwca 2013 i potrwają do 4 lipca 2013.

Nie jest to pierwszy projekt Grupy K2 realizowany dla Ministerstwa. W zeszłym roku agencja mediowa oraz K2 Search wspierały kampanię promującą oszczędzanie wody „Zakręć kran”, w ramach której przygotowano m.in. cieszącą się dużą popularnością aplikację Facebook.

 

Astronauta podbija internet, czyli jak promować naukę z głową

Astronauta podbija internet, czyli jak promować naukę z głową

Media społecznościowe istotne przy podejmowaniu decyzji finansowych

Media społecznościowe istotne przy podejmowaniu decyzji finansowych