Do klientów K2 od listopada br. dołączyła marka Volkswagen. Przez najbliższe trzy lata agencja będzie odpowiadać za działania online realizowane dla kilkunastu modeli samochodów osobowych i użytkowych należących do portfolio niemieckiego producenta.
Agencja będzie odpowiadać za opracowanie strategii i koncepcji obecności marki online, stałą obsługę serwisów www.volkswagen.pl i www.vwuzytkowe.pl , wykonanie stron produktowych oraz realizację kampanii sprzedażowych i promocji. Do zadań K2 należeć będzie również kreacja i produkcja materiałów reklamowych oraz prowadzenie kanału marki na YouTube.
Współpraca K2 i Volkswagen jest wynikiem dwóch, wygranych przez agencję, przetargów na kompleksową obsługę internetową dla modeli osobowych i użytkowych, należących do marki. Wspólne działania firm rozpoczęły się z początkiem listopada br. Obecnie K2 pracuje nad realizacją pierwszej zintegrowanej kampanii, która obejmie wszystkie kanały komunikacji, w tym telewizję.
Do współpracy poszukiwaliśmy solidnego partnera, z potwierdzonymi kompetencjami w szeroko pojętym obszarze interactive. K2 przekonało nas równą formą, jaką zaprezentowali na każdym etapie i w każdym aspekcie procesu przetargowego. Nie muszę dodawać, że była to forma z najwyższej półki – powiedział Wojciech Tomaszkiewicz, Dyrektor Marki Volkswagen, w Volkswagen Group Polska.
źródło: mat. pras.