Kamikaze wygrała zorganizowany przez eurobank przetarg, w wyniku którego przygotowała kampanie: digital – dla konta active oraz offline – dla konta na co dzień.
Zorganizowany przez eurobank konkurs ofert został rozstrzygnięty w czerwcu. Kampania konta osobistego active wystartowała pod koniec czerwca i potrwa do końca sierpnia. Jest skierowana do 3 wyselekcjonowanych grup docelowych i dla każdej Kamikaze przygotowała 3 różne linie kreatywne. Narzędzia użyte w komunikacji to bannery, materiały reklamowe przygotowane na potrzeby akcji na Facebooku oraz specjalne landing page: , oraz .
Agencja przygotowała również dedykowany panel internetowy przeznaczony do obsługi akcji przez doradców w placówkach eurobanku. Panel służy do ewidencjonowania kont założonych w ramach akcji promocyjnej.
Druga kampania – konta na co dzień – obejmuje małe miasta. W ramach akcji o charakterze offline założenie konta jest premiowane prezentem w postaci zestawu biżuterii. Nośniki wykorzystywane w kampanii to: outdoor lokalny oraz materiały POS (plakaty i ulotki wraz z dystrybucją).
Zakres pracy agencji w ramach tej akcji objął: opracowanie założeń komunikacyjnych, koordynacja procesu zakupowego gadżetu z dostawą, przygotowanie projektów materiałów drukowanych, druk oraz zorganizowanie samej dystrybucji ulotek. Przy druku i dystrybucji ulotek na potrzeby kampanii Kamikaze współpracowała z agencją Altavia Polska.
Kamikaze współpracowała już z eurobankiem na zasadzie projektowej w 2016 roku realizując akcję pod hasłem „Hajs jest najs”, wspieraną przez popularnego youtubera Blowka.